(VIDEO) DVE GODINE KASNIJE: Svet još čeka istinu o nestalom malezijskom avionu
Gde je avion i šta se zapravo dogodilo u kokpitu tog kobnog 8. marta, samo su neka od pitanja. U međuvremenu javile su se i mnoge teorije zavere, ali ipak postoje dve pretpostavke šta je moglo da se dogodi.
Prema prvoj, pilot je oteo avion i zajedno sa 238 ljudi je odleteo pravo u smrt negde na jugu Indijskog okeana. Druga teorija kaže da se najverovatnije radilo o kvaru. U tom slučaju, pilot je pokušao da avion bezbedno prizemlji u Maleziji, ali u tome nije uspeo.
Ipak, više kritika stiglo je na račun prve teorije. Kritičari kažu da su suicidalne tendencije vrlo retke kod pilota. Uostalom, pilot koji želi da sruši avion ne provodi silne sate planirajući kako će ga srušiti. On ga jednostavno sruši. Po tome MH370 odstupa od uzorka.
Ujedno, kod suicidalnih pilota, brzo se pronađe razlog takvog čina. Pilot leta MH370, Zahari Šah, radio je za Malejža Erlajns od 1981. godine, a više od 15 godina je leteo Boingom 777. Njegov kopilot tek je bio prebačen u flotu 777 i ovo mu je bio jedan od prvih letova, a bio je veren i planirao je venčanje. Dakle, ne postoje konkretni dokazi da bi ijednog od njih nešto u privatnom ili poslovnom životu mučilo te ih nagnalo na rušenje aviona.
Australija se 'iskreno nada' da će se pronaći olupinu aviona kako bi se 'dali odgovori svima, najviše porodicama koje su izgubile svoje najmilije', rekao je australijski ministar saobraćaja Daren Čester."Pregledali smo 90.000 kvadratnih metara područja koje se pretražuje i koje se prostire na 120.000 kvadratnih metara', navodi se.
U svakom slučaju, kako prenosi CNN za sada postoji samo jedan odgovor, a to je- ne zna se. Niko ne zna šta se dogodilo, a onaj ko tvrdi da zna, izmišlja.
(Dnevnik.hr/CNN)
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana