Dala sam maksimum, sačuvala svaki cent kluba, ali bez privatizacije nema daljeg razvoja, poručila Snežana Borjan za Kurir

Snežana Borjan nije više direktorka marketinga Partizana! Posle tri godine u Humskoj atraktivna funkcionerka odlučila je da napusti voljeni klub.

U ispovesti za Kurir Sneža je otkrila razloge zbog kojih je dala otkaz.

Kritikovana

- Otkad sam stupila na tu funkciju, vrlo tešku i zbog same društveno-ekonomske situacije, naročito za ženu, našla sam se pred mnogim iskušenjima, predrasudama, bila sam izložena kritikama, ponekad i osudama javnog mnjenja. Uz mnogo problema, uticaja sa strane zbog kojih niste mogli da obezbedite gotovo nijednog sponzora, urađeno je više od 50 aktivacija, kojima je sačuvan svaki cent klubu bez izlaganja dodatnim troškovima. Takođe, PR je podignut na nivo evropskog, bez uloženog dinara, samo na osnovu ideja i ličnih kontakata - počela je priču Borjanova.

Osetila je sad već bivša direktora crno-belih da nema mnogo prostora za dalji razvoj kluba.
- Dala sam maksimum u svakom trenutku, čak sam išla u mnogome i pre vremena, razlog mog odlaska je poslovne prirode. Marketing Partizana u ovom teškom vremenu, bez učinjene privatizacije, ne može da se razvija u smeru u kom smatram i osećam da bi trebalo.

Bez optužbi

Uprkos odlasku iz Partizana, funkcionerka nije želela ni u koga da upire prstom.
- Nikad, ni u najtežim trenucima za funkcionisanje kluba, nisam iznela nijednu negativnu stranu poslovanja niti lično mišljenje o radu, pa će tako biti i sad. Želim posebno da se zahvalim navijačima, marketing nijednog kluba ne može bez njih dobro da funkcioniše, hvala im što su bili uvek uz nas, naročito kad je bilo teško - zaključila je Snežana Borjan.

Potpisala 24 ugovora
BUDŽET JE BIO NULA DINARA

Na učinak u klubu iz Humske Snežana je podvukla crtu.
- Od septembra 2012. do januara 2016. godine potpisana su 24 sponzorska ugovora s velikim vrednostima, ostvarena je prodaja TV prava i reklamnih prostora u periodima igranja evropskih takmičenja, takođe, na visokom nivou - rekla je Borjanova i dodala:
- I pored šampionskih uspeha, društveno-ekonomska situacija, ne samo u klubu već i u zemlji, bila je veoma teška, uz neimanje materijalnih sredstava za osnovno funkcionisanje kluba, samim tim i budžetom za marketing od nula dinara.