Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu saradnju s partnerom kao što je Styria Media Group i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto verujemo u hrvatsko tržište, koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja, rekao je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group

Današnjim potpisivanjem ugovora Adria Media Group, vodeća medijska kompanija zapadnog Balkana, postaje partner s kompanijom Styrija Media Groupna tržištu Hrvatske. Obe kompanije postaju partneri u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb, u čijem portfoliju se nalaze najuspešniji magazini: Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnogi drugi. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija, lider na tržištu magazina i web komunikacija.

Styria Media Group je dugogodišnjim ulaganjima ostvarila dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, pre svega kroz izuzetan uspeh glavnih listova: 24 sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala.

Adria Media Zagreb već godinama ima jasnu poziciju tržišnog lidera u segmentu glossy magazina u Hrvatskoj. U skladu s dugoročnom strategijom, kompanija se poslednjih godina pretvorila u tzv. fabriku sadržaja, koji se nudi na različitim platformama - od najkvalitetnih internacionalnih i domaćih magazina do digitalnih medija, B2B projekata, s ciljem da se krajnjem korisniku ponudi što kvalitetniji sadržaj.

aleksandar-rodic.jpg
Foto: Maja Mojsovski Rasevic



"Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspešno nastavlja sa ostvarivanjem svojih vizija i ciljeva. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu saradnju s partnerom kao što je Styria Media Group i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto verujemo u hrvatsko tržište, koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti sa uspešnim razvojem magazina, web portala i video-sadržaja. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstava", izjavio je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group

Ostvarivanjem svojih poslovnih ciljeva i proširenjem poslovanja i na zemlje Evropske unije, kompanija Adria Media Group svakako doprinosi učvršćivanju ekonomskih regionalnih partnerstava, jačanju regionalnih ekonomija i privrede, što je osnova svih modernih društava i jasan cilj zemalja našeg regiona.

Adria Media Group je najveća medijska kompanija na zapadnom Balkanu, s multimedijalnim portfoliom koji uključuje 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja. Izdanja kompanije Adria Media Group trenutno čita 11 miliona ljudi. Adria Media Group je u potpunosti posvećena stvaranju jasne i održive budućnosti u cilju zadovoljavanja svih potreba miliona čitalaca štampanih izdanja, web portala, korisnika mobilnih aplikacija i gledalaca video-sadržaja. U sastavu Adria Media Group nalaze se magazini Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men's Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir.