Želeo bih da sa dobrim budžetom vozim Jokohama trofej. To bi verovatno bilo u „seatu“, a 2015. trkaću se s Lebom, pa šta bude
Želi najviši nivo.
Odmah pošto je u Brnu osvojio treće mesto u klasi S2000 u Evropskom kupu turing automobila, u svojoj debi sezoni u takmičenju, srpski trkač Dušan Borković za Kurir je sumirao utiske o pređenom putu i najavio ambiciozni napad na Svetsko prvenstvo.
Treći si u generalnom u S2000. Da li si zadovoljan sezonom iza sebe?
- Jesam. Kad sam pre Češke razmišljao da mogu biti treći, bio sam srećan. Međutim, danas se već nerviram zašto nisam uradio više.
Koliko drugačije ti sad izgledaju trke ETCC i kružne trke uopšte od onih u predsezoni?
- Kao zreo vozač nisam učestvovao u ovako jakom šampionatu, ovde su pravila rigorozna, mora da se pazi na svaku izgovorenu reč, pogotovo na vožnju.
Jesi li drugačijim odlukama o nabavci automobila mogao sebi manje da komplikuješ život?
- U početku sezone nisam mogao da izaberem bolji auto jer tad nisam imao sklopljene finansije. „Seat“ nije loš izbor, samo što moj nije bio dobro pripremljen. „Ševrolet“ je u svakom smislu ekstremno skup.
Ima li nečeg što bi u 2013. izveo drugačije?
- Testirali bismo više i manje bismo grešili u pripremi za kvalifikacije. Nijedne kvalifikacije nismo odradili kako treba.
Kako će izgledati tvoj trkački program 2014?
- Hteo sam da vozim i WTCC i ETCC, koristeći dva automobila, ali za to treba mnogo novca. Sponzore zanima najviši nivo, moguće je da ću voziti samo WTCC, ići ću po celom svetu i učiti staze, jer ni sledeća godina nije primarna, već 2015, kad ćemo se odlučiti za auto koji u tom trenutku bude najkonkurentniji. Želeo bih da sa dobrim budžetom vozim Jokohama trofej, nezavisnu kategoriju WTCC. To bi verovatno bilo u „seatu“, a 2015. trkanje sa Lebom, pa šta bude. Biću prvi Srbin u WTCC.
Odmah pošto je u Brnu osvojio treće mesto u klasi S2000 u Evropskom kupu turing automobila, u svojoj debi sezoni u takmičenju, srpski trkač Dušan Borković za Kurir je sumirao utiske o pređenom putu i najavio ambiciozni napad na Svetsko prvenstvo.
Treći si u generalnom u S2000. Da li si zadovoljan sezonom iza sebe?
- Jesam. Kad sam pre Češke razmišljao da mogu biti treći, bio sam srećan. Međutim, danas se već nerviram zašto nisam uradio više.
Koliko drugačije ti sad izgledaju trke ETCC i kružne trke uopšte od onih u predsezoni?
- Kao zreo vozač nisam učestvovao u ovako jakom šampionatu, ovde su pravila rigorozna, mora da se pazi na svaku izgovorenu reč, pogotovo na vožnju.
Jesi li drugačijim odlukama o nabavci automobila mogao sebi manje da komplikuješ život?
- U početku sezone nisam mogao da izaberem bolji auto jer tad nisam imao sklopljene finansije. „Seat“ nije loš izbor, samo što moj nije bio dobro pripremljen. „Ševrolet“ je u svakom smislu ekstremno skup.
Ima li nečeg što bi u 2013. izveo drugačije?
- Testirali bismo više i manje bismo grešili u pripremi za kvalifikacije. Nijedne kvalifikacije nismo odradili kako treba.
Kako će izgledati tvoj trkački program 2014?
- Hteo sam da vozim i WTCC i ETCC, koristeći dva automobila, ali za to treba mnogo novca. Sponzore zanima najviši nivo, moguće je da ću voziti samo WTCC, ići ću po celom svetu i učiti staze, jer ni sledeća godina nije primarna, već 2015, kad ćemo se odlučiti za auto koji u tom trenutku bude najkonkurentniji. Želeo bih da sa dobrim budžetom vozim Jokohama trofej, nezavisnu kategoriju WTCC. To bi verovatno bilo u „seatu“, a 2015. trkanje sa Lebom, pa šta bude. Biću prvi Srbin u WTCC.
Salcburgring je glupava staza
Tvoja ocena staza i nastupa na pet staza u ovoj sezoni.
- U Monci mi je najjači utisak bio što baš tu počinje sezona. Slovakija ring je lepa i tehnički zahtevna staza, Salcburgring nije najlakši, ali je najglupaviji. Perguza je jeziva, puna rupa, ali ima nekoliko veoma opasnih krivina u kojima mora da se stisne gas. Brno je obična staza, bez krivina koje se voze hrabro. Ako izađem s pulsom 60, voziću ceo krug s tim pulsom i takav ću se vratiti.