Dramska spisateljica isprozivala Aleksićkin izgled u haljini „dolče i gabana“s motivima freske iz Ravene
Nimalo je nije štedela.
Biljana Srbljanović je u svom stilu oplela po Seki Aleksić. I to na račun njenih kilograma. U stvari, viška kilograma. Dramska spisateljica je na Tviteru komentarisala folkerkinu haljinu na kojoj je print freske, a koju je nosila pre nekoliko dana na jednoj reviji.
- Predstaviti predstavu na haljini je postmodernistički postupak par ekselans, uz to je i lep. Problem je kad se tkanina razvuče ovako na dva metra kvadratna - napisala je Srbljanovićka, jasno aludirajući na Seku Aleksić i njene gabarite:
- Kod ove pevačice nije problem haljina „dolče i gabana“, nego što deluje kao sic na sedištu tamića.
U daljim tvitovima potrudila se da objasni još neke sitnice.
- Freska iz Ravene nije religiozni motiv, on je predstava religioznog motiva. Označeno i označilac, pa to znaju i moji studenti. Pod brojem dva, haljine „dolče“ predstavljaju predstavljanje religioznih motiva. Senka senke, kapirate? - napisala je Srbljanovićka i osvrnula se na citat iz jednih dnevnih novina „neumesno je nositi religiozne motive na sebi“:
- Na čemu se inače nose religiozni motivi? Na kučetu? Na retrovizoru taksija? To prvo semantički da raspravimo.
Izgleda da je, prema njenom mišljenju, Seka svojom punačkom linijom oskrnavila pomenutu haljinu i da joj nikako ne pristaje. Pozvali smo Aleksićku nekoliko puta, ali nije odgovarala na naše pozive, niti je na Tviteru odgovorila Srbljanovićki, što joj je inače svojstveno.
Biljana Srbljanović je u svom stilu oplela po Seki Aleksić. I to na račun njenih kilograma. U stvari, viška kilograma. Dramska spisateljica je na Tviteru komentarisala folkerkinu haljinu na kojoj je print freske, a koju je nosila pre nekoliko dana na jednoj reviji.
- Predstaviti predstavu na haljini je postmodernistički postupak par ekselans, uz to je i lep. Problem je kad se tkanina razvuče ovako na dva metra kvadratna - napisala je Srbljanovićka, jasno aludirajući na Seku Aleksić i njene gabarite:
- Kod ove pevačice nije problem haljina „dolče i gabana“, nego što deluje kao sic na sedištu tamića.
U daljim tvitovima potrudila se da objasni još neke sitnice.
- Freska iz Ravene nije religiozni motiv, on je predstava religioznog motiva. Označeno i označilac, pa to znaju i moji studenti. Pod brojem dva, haljine „dolče“ predstavljaju predstavljanje religioznih motiva. Senka senke, kapirate? - napisala je Srbljanovićka i osvrnula se na citat iz jednih dnevnih novina „neumesno je nositi religiozne motive na sebi“:
- Na čemu se inače nose religiozni motivi? Na kučetu? Na retrovizoru taksija? To prvo semantički da raspravimo.
Izgleda da je, prema njenom mišljenju, Seka svojom punačkom linijom oskrnavila pomenutu haljinu i da joj nikako ne pristaje. Pozvali smo Aleksićku nekoliko puta, ali nije odgovarala na naše pozive, niti je na Tviteru odgovorila Srbljanovićki, što joj je inače svojstveno.
Tanjug