Član Predsedništva DS radostan zbog problema „Er Srbije“
DS DELTA VAŽNIJA OD SRBIJE: Likuju da SAD ne prihvati partnerstvo Itihada i Jata!
Vladimir Todorić jedva dočekao da objavi vest koja bi mogla da pokvari planove o saradnji kompanija UAE i Srbije
BEOGRAD - Raduju se tuđoj nesreći.
Vladimir Todorić, član Predsedništva Demokratske stranke, objavio je juče na Tviteru da je američki „Delta erlajns“ tražio da Ministarstvo saobraćaja SAD ne prihvati zahtev „Itihada“ i „Jata“ da zajednički nastupe na njihovom tržištu, što bi moglo da pokvari planove o saradnji kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Srbije, pa izgleda kao da demokrate zbog toga likuju.
Protiv dozvole
Kompanije „Itihad“ i „Jat“ su zatražile dozvolu za poslovanje u SAD i u toku je odlučivanje o njihovom zahtevu. „Jat“ ne leti u SAD od 1992. godine, a pokušaji da se vrati na ovo tržište, gde bi mogao da dobije oko 100.000 putnika, bili su neuspešni jer nije ispunjavao standarde. „Delta erlajns“ je jedna od najvećih avio-kompanija u svetu, sa sedištem u Atlanti, a vest je 4. oktobra objavio portal Centreforaviation.com.
Traže razjašnjenje
Todorić ističe za Kurir da je strana firma podnela ovakav zahtev jer nije objavljen ugovor o saradnji kompanija „Itihad“ i „Jat“ i zato što se ne znaju njihovi vlasnički odnosi - ne zna se da li je reč o zajedničkoj kompaniji ili je jedna vlasnik udela u drugoj.
I Evropska unija je, kako tvrdi, tražila razjašnjenje od Srbije jer ugovor o „otvorenom nebu“ zabranjuje da kompanija iz zemlje koja ga nije potpisala ima više od 49 odsto akcija firme iz zemlje koja jeste.
Na pitanje da li sve to izgleda kao likovanje Demokratske stranke, Todorić odgovara da nijednog trenutka nije tvrdio da je urađeno nešto nezakonito.
- Pridružujem se zahtevu mnogih da se ugovor objavi. Nema likovanja, javnost ima pravo da zna kakav je ugovor - ističe Todorić.
Vladimir Todorić, član Predsedništva Demokratske stranke, objavio je juče na Tviteru da je američki „Delta erlajns“ tražio da Ministarstvo saobraćaja SAD ne prihvati zahtev „Itihada“ i „Jata“ da zajednički nastupe na njihovom tržištu, što bi moglo da pokvari planove o saradnji kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Srbije, pa izgleda kao da demokrate zbog toga likuju.
Protiv dozvole
Kompanije „Itihad“ i „Jat“ su zatražile dozvolu za poslovanje u SAD i u toku je odlučivanje o njihovom zahtevu. „Jat“ ne leti u SAD od 1992. godine, a pokušaji da se vrati na ovo tržište, gde bi mogao da dobije oko 100.000 putnika, bili su neuspešni jer nije ispunjavao standarde. „Delta erlajns“ je jedna od najvećih avio-kompanija u svetu, sa sedištem u Atlanti, a vest je 4. oktobra objavio portal Centreforaviation.com.
Traže razjašnjenje
Todorić ističe za Kurir da je strana firma podnela ovakav zahtev jer nije objavljen ugovor o saradnji kompanija „Itihad“ i „Jat“ i zato što se ne znaju njihovi vlasnički odnosi - ne zna se da li je reč o zajedničkoj kompaniji ili je jedna vlasnik udela u drugoj.
I Evropska unija je, kako tvrdi, tražila razjašnjenje od Srbije jer ugovor o „otvorenom nebu“ zabranjuje da kompanija iz zemlje koja ga nije potpisala ima više od 49 odsto akcija firme iz zemlje koja jeste.
Na pitanje da li sve to izgleda kao likovanje Demokratske stranke, Todorić odgovara da nijednog trenutka nije tvrdio da je urađeno nešto nezakonito.
- Pridružujem se zahtevu mnogih da se ugovor objavi. Nema likovanja, javnost ima pravo da zna kakav je ugovor - ističe Todorić.
Foto: Beta
O kompanijama
- „Delta erlajns“ ima 5.000 letova dnevno, 80.000 radnika i 39 milijardi dolara prihoda u 2011.
- „Itihad ervejz“ je 2012. imao prihod 4,1 milijardu dolara i 10.656 radnika na kraju 2012.
- 815 miliona putnika su prevezle avio-kompanije na tržištu SAD prošle godine