Ne možete ni da zamislite koliko je bilo strašno, beba mi se znojila, mislila sam da ćemo umreti, priča Ana Blagojević
BEOGRAD - Nemarnost zaposlenih u „Semper" d.o.o.
- Mislila sam da niko od nas neće preživeti. Zamislite, s bebom od osam meseci bila sam zatvorena u liftu više od sat i po. Najgore od svega bilo je to što je s nama bilo još troje ljudi. U jednom trenutku sam osetila da više nema vazduha. Ne znam koliko puta sam zvala nadležne iz „Semper" d.o.o. i svaki put su mi govorili da će majstor uskoro doći.
Ovo je za Kurir juče ispričala Ana Blagojević, koja se sa svojom osmomesečnom ćerkicom, suprugom i dvoje prijatelja zaglavila u javnom liftu na parkingu u Karađorđevoj ulici. Za održavanje tog lifta nadležna je firma „Semper" d.o.o. čiji su zaposleni tek posle sat i po vremena poslali ekipu da oslobodi ove ljude.
- Pošto sam bila s bebom, koja je bila u kolicima, ušli smo u lift da bismo se spustili na šetalište. Kako su se vrata od lifta zatvorila, tako se on zaglavio. Ne možete ni da zamislite koliko je bilo strašno, beba mi se znojila, mislila sam da ćemo umreti - kaže Ana.
Ona dodaje da ne može da veruje da je žena iz firme „Semper" d.o.o. bila neljubazna.
- Kad sam je pozvala deseti put, rekla mi je da ne dižem paniku bez razloga i da će majstor doći. Kad je majstor konačno stigao i odglavio nas, rekao nam je da mu se svaki dan dešavaju ovakve situacije, jer su liftovi potpuno nefunkcionalni - kaže Ana.
Ovo je za Kurir juče ispričala Ana Blagojević, koja se sa svojom osmomesečnom ćerkicom, suprugom i dvoje prijatelja zaglavila u javnom liftu na parkingu u Karađorđevoj ulici. Za održavanje tog lifta nadležna je firma „Semper" d.o.o. čiji su zaposleni tek posle sat i po vremena poslali ekipu da oslobodi ove ljude.
- Pošto sam bila s bebom, koja je bila u kolicima, ušli smo u lift da bismo se spustili na šetalište. Kako su se vrata od lifta zatvorila, tako se on zaglavio. Ne možete ni da zamislite koliko je bilo strašno, beba mi se znojila, mislila sam da ćemo umreti - kaže Ana.
Ona dodaje da ne može da veruje da je žena iz firme „Semper" d.o.o. bila neljubazna.
- Kad sam je pozvala deseti put, rekla mi je da ne dižem paniku bez razloga i da će majstor doći. Kad je majstor konačno stigao i odglavio nas, rekao nam je da mu se svaki dan dešavaju ovakve situacije, jer su liftovi potpuno nefunkcionalni - kaže Ana.
Nije moje da mislim!
Kad smo pozvali firmu „Semper" d.o.o. javila nam se radnica Biljana, koja je rekla da nije tačno da su zaglavljeni u liftu čekali sat i po vremena da ekipa dođe, već samo 45 minuta. Na pitanje novinarke da li misli da je normalno da se majstor čeka toliko, ona je drsko odgovorila:
- Znate šta, nije moje da mislim. Oni su čekali 45 minuta jer je majstor upao u gužvu u gradu. Šta da se radi! Ja sam ovde da se javljam na telefon i to je sve što mogu da vam kažem - rekla je Biljana.