De Blasio postao gradonačelnik Njujorka zahvaljujući sinovljevoj frizuri!

AP
De Blasiju su ćerka Čiara, sin Dante i supruga Šarlin služili su kao glavni manekeni u predizbornoj kampanji što je pomoglo da on pobedi na izborima za gradonačelnika Njujorka

NJUJORK - Novi gradonačelnik najvećeg američkog grada Njujorka, Bill De Blasio, pažnju je manje svojih glasača uspeo privući programom, ali zato je veliki broj glasača privukao svojom kul i urbanom porodicom.

On je belac, supruga crnkinja i 'bivša lezbejka', sin ima bujnu afro frizuru, a ćerka voli hevi metal. Jedan od predizbornih trikova u kampanji bio im je zajednički ples koji su izvodili, tzv. Smackdown.

De Blasio je na izborima ubedljivo pobedio sa 73 posto glasova i prvi je gradonačelnik Njujorka koji dolazi iz redova Demokratske stranke u poslednjih 20 godina.

Javne ličnosti obično pokušavaju zaštititi privatnost svojih bližnjih od medija, ali De Blasiju su ćerka Čiara, sin Dante i supruga Šarlin služili su kao glavni manekeni u predizbornoj kampanji, pa su tu porodicu neki počeli upoređivati sa Ozbornovima - sa tom bitnom razlikom da ovde nije reč o šoubiznisu, nego o politici. Otkada se Dante sa svojom afro frizurom počeo pojavljivati u predizbornim materijalima, De Blasiov rejting počeo je rasti - piše CNN.


Donedavno anonimni većnik iz Brooklina i zatim neka vrsta pravobranitelja, De Blasio je dospeo na čelo grada koji se, prema CNN-u, bori sa stopom siromaštva od čak 21 posto i sve većim međurasnim sukobima.

"Njegova porodica, samo zbog rasne mešovitosti, predstavlja veliki, rastući deo građana Njujorka, izjavio je Harold Ickes, De Blasiov savetnik u kampanji, koji tvrdi da to rasno mešovito stanovništvo nije reprezentovano u upravljačkoj strukturi gradskih vlasti.

Kad je reč o ideološkoj platformi, De Blasio se predstavlja kao narodski tip, zainteresovan za smanjivanje socijalnih razlika. Najavljivao je zaokret u vođenju Velike Jabuke optužujući svog prethodnika, milijardera Majklaa Blumberga, da favorizuje bogati sloj. Uspeo je tim kritikama pridobiti glasače azijskog, hispansko i afroameričkog podrekla.