Malo im 1000 ks Specijalno izdanje limitirano na tri primerka. Cena - 2,28 miliona evra bez poreza
Remek-delo u čast Žana Bugatija!
„Vejron“ ne prestaje da oduševljava iako se proizvodi još od 2005. godine. Najnovije specijalno izdanje iz serije „Legende Bugatija“ limitirano je na samo tri primerka i predstavlja omaž Žanu Bugatiju, sinu osnivača čuvenog proizvođača automobila „Bugati“, i njegovom najpoznatijem delu, legendarnom modelu „tip 57SC atlantik“.
Karoserija od vlakana ugljenika novog superekskluzivnog „vejrona“ ofarbana je u specijalnu crnu boju visokog sjaja. Nalik je na kultni „atlantik“ nazvan „Crni automobil“, koji je bio lično vozilo Žana Bugatija i koji je poslednji put viđen 1941. godine u Bordou, posle čega mu se gubi svaki trag.
Prvi put „potkovičasta“ maska hladnjaka urađena je od platine, kao i EB logo na zadnjem delu vozila, a na poklopcima za gorivo i ulje laserom su urezani potpisi Žana Bugatija. Unutrašnjost je remek-delo za sebe.
Presvučena je najfinijom kožom u boji čokolade i bež nijansi, a posvećenost detaljima je impresivna. Panele na vratima krase stilski izvedene konture modela „tip 57SC atlantik“, a na centralnoj konzoli između naslona sedišta iscrtan je isti model iz ptičje perspektive. Najnoviji „vejron“ pokreće dobro poznati W16 kvod-turbo motor od osam litara, koji razvija neverovatnih 1.200 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,6 sekundi. Cena iznosi 2,28 miliona evra bez poreza.
„Vejron“ ne prestaje da oduševljava iako se proizvodi još od 2005. godine. Najnovije specijalno izdanje iz serije „Legende Bugatija“ limitirano je na samo tri primerka i predstavlja omaž Žanu Bugatiju, sinu osnivača čuvenog proizvođača automobila „Bugati“, i njegovom najpoznatijem delu, legendarnom modelu „tip 57SC atlantik“.
Karoserija od vlakana ugljenika novog superekskluzivnog „vejrona“ ofarbana je u specijalnu crnu boju visokog sjaja. Nalik je na kultni „atlantik“ nazvan „Crni automobil“, koji je bio lično vozilo Žana Bugatija i koji je poslednji put viđen 1941. godine u Bordou, posle čega mu se gubi svaki trag.
Prvi put „potkovičasta“ maska hladnjaka urađena je od platine, kao i EB logo na zadnjem delu vozila, a na poklopcima za gorivo i ulje laserom su urezani potpisi Žana Bugatija. Unutrašnjost je remek-delo za sebe.
Presvučena je najfinijom kožom u boji čokolade i bež nijansi, a posvećenost detaljima je impresivna. Panele na vratima krase stilski izvedene konture modela „tip 57SC atlantik“, a na centralnoj konzoli između naslona sedišta iscrtan je isti model iz ptičje perspektive. Najnoviji „vejron“ pokreće dobro poznati W16 kvod-turbo motor od osam litara, koji razvija neverovatnih 1.200 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,6 sekundi. Cena iznosi 2,28 miliona evra bez poreza.
Automobilski genije
KO JE BIO ŽAN BUGATI?
Žan Bugati je rođen 15. januara 1909. godine u Kelnu i stariji je sin Etorea Bugatija, osnivača kultne marke automobila „Bugati“. Odmalena pokazuje talenat i već tokom tinejdžerskih dana počinje s dizajniranjem automobila i postaje očeva desna ruka. Ostaće upamćen po biserima poput „tip 41 rojal“ i kultnog „tip 57“.
Često je testirao „bugatije“, a 11. avgusta 1939, pokušavajući da izbegne pijanog biciklistu tokom probne vožnje trkačke verzije „tipa 57 tenk“, koji je prethodno pobedio na trci u Le Manu, Žan Bugati gubi kontrolu i udara u drvo. Povrede su bile smrtonosne, a Žan Bugati u 30. godini odlazi u legendu.