Agencija proslavila 11. rođendan u beogradskom klubu „Promenada“
Nina medija: Novo ime za nove pobede
Agencija koja se bavi klipingom i istraživanjem javnog mnjenja nastavlja rad pod imenom „Nima medija grup“. Proslavu uveličao pevač Miroslav Ilić
BEOGRAD - Rođendansko slavlje.
Agencija „Nina medija“ proslavila je 11. rođendan u beogradskom klubu „Promenada“ i time nastavila svoj rad s istom ljubavlju prema poslu, novim ambicijama i uobličenim novim imenom - „Nima medija grup“. Njihovom slavlju pridružio se veliki broj ljudi iz sveta politike, muzike i filma, a da „njihova noć zaista ima čudnu moć“, pomogao je pevač Miroslav Ilić.
Kompanija se bavi se klipingom, baz-monitoringom, istraživanjem javnog mnjenja i produkcijom, ima više od 120 zaposlenih, 400 korisnika servisa i zadivljujuću statistiku od oko 8.000 dostavljenih izveštaja dnevno.
Direktor „Nina medije“ Dragan Radić istakao je da je 11 simboličan broj za njega jer se tada prvi put zaljubio.
Razvoj
- Zaljubljenost u ovaj posao dovela je do toga da smo u ovih 11 godina prepoznatljivi po konstantnom, malom, ali značajnom rastu, da smo svih godina u svim ambijentima i sferama poslovanja uspevali da održimo sve što imamo i da se razvijamo dalje i više. To je ambicija s kojom ćemo raditi i u drugoj deceniji postojanja - poručio je Radić.
Prema njegovim rečima, ljubav prema poslu ključ je njihovog uspeha. Ona ih je dovela do toga da s ponosom najavljuju svoje proširenje.
(J. R.)
Agencija „Nina medija“ proslavila je 11. rođendan u beogradskom klubu „Promenada“ i time nastavila svoj rad s istom ljubavlju prema poslu, novim ambicijama i uobličenim novim imenom - „Nima medija grup“. Njihovom slavlju pridružio se veliki broj ljudi iz sveta politike, muzike i filma, a da „njihova noć zaista ima čudnu moć“, pomogao je pevač Miroslav Ilić.
Kompanija se bavi se klipingom, baz-monitoringom, istraživanjem javnog mnjenja i produkcijom, ima više od 120 zaposlenih, 400 korisnika servisa i zadivljujuću statistiku od oko 8.000 dostavljenih izveštaja dnevno.
Direktor „Nina medije“ Dragan Radić istakao je da je 11 simboličan broj za njega jer se tada prvi put zaljubio.
Razvoj
- Zaljubljenost u ovaj posao dovela je do toga da smo u ovih 11 godina prepoznatljivi po konstantnom, malom, ali značajnom rastu, da smo svih godina u svim ambijentima i sferama poslovanja uspevali da održimo sve što imamo i da se razvijamo dalje i više. To je ambicija s kojom ćemo raditi i u drugoj deceniji postojanja - poručio je Radić.
Prema njegovim rečima, ljubav prema poslu ključ je njihovog uspeha. Ona ih je dovela do toga da s ponosom najavljuju svoje proširenje.
(J. R.)
Savremeno
NOVA ZGRADA
Agencija „Nina medija“ uskoro će dobiti i novu poslovnu zgradu u Novom Sadu, izgrađenu prema najsavremenijim standardima. Akcenat će, međutim, biti i na potrebama zaposlenih, te će nova zgrada imati prostore za rekreaciju i zabavu, koji priliče savremenim kompanijama.