TEST AURIS TURING SPORTS: Monotonija oterana iz klase!

Kurir
Naoštren - Izlomljene linije donele su preko potrebnu atraktivnost dok kabina ima sportski karakter. Ova kombinacija na najbolji način razbija kliše o dosadnim nosačima kofera

Uživanje u vožnji!
Karavani su u Srbiji na lošem glasu, u kompaktnoj klasi naročito. Praktični su, ali dizajn im je večna mana. "Tojota" sada pokušava da promeni tradiciju. Japanci "podižu svest" novim "naoštrenim" modelom "auris turing sports"!

Nad trapezoidnom maskom je špicasti vrh sa znakom "Tojote" u centru. Treći prozor je veliki i zatamnjen, čime je uspostavljena dinamika na boku. Zadnji deo je u japanskom stilu, dok je prag gepeka snižen za čak 10 centimetara što olakšava utovar. Atraktivnost su potvrdili pogledi prolaznika na testu Kurira i odlični komentari.


Enterijer je, očekivano, veoma kvalitetan. Spojevi precizni, materijali prijatni na dodir, osim nekoliko površina od prosečne plastike. Centralni greben je kontroverzan sa oštrim linijama. Više nego uobičajeno je primaknut vozaču, što stvara osećaj da sedite u sportskom automobilu. To nam se veoma svidelo, mada su komentari oprečni. Zameramo dizajn i osvetljenje brzinomera koje je prevaziđeno, mada monotoniju razbija "Tojota tač&gou" multimedilalni sistem sa kolor ekranom.


Pod haubom je atmosferski 1,6 benzinac sa 132 konjske snage. Radi kultivisano, u jačim obrtajima ima i reskih akorda. Ubrzava za solidnih 10 sekundi do stotke, mada od sportskih ambicija nema ništa. Prosečna potrošnja u gradu iznosi devet litara, ali se teško može izvući prosek ispod osam litara.

Stabilnost u krivinama je na visokom nivou, upravljanje veoma precizno. Vešanje je nešto tvrđe, pa "auris TS" u vožnji podseća na "nemce", ali rupe i "ležeće policajce" pegla ubedljivo. Komande upravljača su veoma mekane, šestostepeni menjač (standard) precizan sa kratkim hodovima. Sve to je doprinelo najvažnijem faktoru - "uživanje u vožnji".Cena od 15.200 evra (1,33 99 KS) zato se čini korektnom, dok testirani model s veoma bogatom opremom košta 17.800 evra.

Navigacija

Upozorava na kamere

Nadograđen "Tojota tač end gou" sistem nudi korisnicima potpune mape navigacionog sistema koji predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu, navodi "Tojota". Preko USB priključka moguće je puniti telefon, koji je vezan sa preko blutut funkcije sa sistemom.

Kvalitet

TUV izveštaj: "Tojota" najuspešnija u 2014.


"Tojota" je najuspešnija marka u TUV izveštaju za 2014, već četvrtu godinu zaredom. U najnovijem izdanju izveštaja koji je objavila vodeća nemačka agencija za tehnički pregled (TÜV), čak 15 "Tojotinih" modela su vodeći među „Top 10" u svim kategorijama a "prijus" zauzima prvo mesto u dve kategorije. "Tojota" dominira u kategorijama za vozila starija od pet godina.


TOJOTA AURIS TURING SPORTS 1,6

Motor: 1.598 ccm
Snaga: 132 KS, 6.400 o.
Moment: 160 Nm, 4.400 o.
Masa: 1.385 ks
Ubrzanje 0-100 km/h: 10 s
Maks. brzina: 200 km/h
Dužina / širina / visina:
4.560 / 1.760 / 1.475 mm
Rezervoar: 50 l
Potrošnja na testu (grad): 8,7 l
Prtljažnik: 530/1.658 l
Osnovni model: 15.200 evra
Testirani model: 17.800


Kurir 

Prag utovarnog prostora čak 100 mm niži, tablica je na petim vratima. Gepek je dugačak 1.115 mm i širok 1.452 mm. Zapremina je 530 litara, ili 1.658 litara sa oborenim drugom redom