PRAVLJENO U NEMAČKOJ: Klaudija Šifer ambasador Opela

Kratkim, finim i veoma emotivnim pričama Klaudija Šifer šarmantno ilustruje „Opelov“ koncept „Napravljeno u Nemačkoj“

Kompatibilno.
Manekenka Klaudija Šifer bila je na naslovnim stranicama u više od 1.000 magazina i važi za jednu od najlepših žena na svetu. Njena sposobnost da utiče na publiku širom sveta obezbedila joj je međunarodnu karijeru dugu više od 25 godina. Ona je ambasador UNICEF i prava svetska zvezda. Rodom je iz oblasti Rajne, ali njena sledeća uloga je lice Nemačke za „Opel“ u Evropi. Klaudija ima centralnu ulogu u novoj kampanji „It‘s a German“, koja će već u januaru imati svoju premijeru na televizijama širom Evrope - osim u Nemačkoj i u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Kratkim, finim i veoma emotivnim pričama Klaudija Šifer šarmantno ilustruje „Opelov“ koncept „Napravljeno u Nemačkoj“. Jedinstvenost „Opelovih“ modela prožetih nemačkom umetnošću u inženjeringu i s konceptom pametnih vrata, kao što se može videti na modelu „meriva“, i sa dobro odrađenom tehnologijom pogona na sva četiri točka, kao što se može videti kod modela „moka“, predstavljaju važnu temu ovih TV reklama. Na kraju svake reklame Klaudija Šifer izgovara rečenicu koja predstavlja vrhunac: „It‘s a German“.