Plus-sajz modeli konačno počinju da se probijaju u prvi plan i postaju primećeni. Ešli Grejam je poslednji model koji se probio. Ona je zvezda mnogih "Lejn Brajant" kampanja, a upravo je potpisala i ugovor za "IMG", glavnog igrača među velikim manekenskim agencijama.
"I zvanično sam „IMG“ devojka", napisala je ona na svom Tviter nalogu. Ona se već godinama bavi ovim poslom, a sada je izbacila kolekciju ženskog donjeg veša u saradnji sa "Addition Elle", kanadskim lancem prodavnica koji proizvodi odeću za punije dame. Zbog predivnih fotografija za ovu kolekciju stekla je mnogo fanova.
Ešli je primećena 2010. nakon kontroverzne reklame za "Super Bowl" kada je izjavila: "Devojke Vikotrijas Sikreta mogu da paradiraju u svojim gaćicama po ceo dan. A devojke koje imaju samo malo viška automatski su otpisane". Ove nedelje Ešli je na Tviteru odgovorila svom fanu koji joj je napisao da je "divna i da bi trebala da se pojavi na pisti sa Viktorijinim anđelima": "To bi bilo ostvarenje sna! Trebalo bi da vrate dame sa oblinama u igru. Njen ugovor sa "IMG" garantuje nam da ćemo je viđati više nego ikad, a nadamo se da to neće biti samo u kampanjama za plus-sajz brendove.