Na dodeli tradicionalnih godišnjih priznanja i nagrada Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), najvažnijem događaju iz oblasti marketinga u Srbiji, dodeljena su 3 prestižna priznanja za kampanju povodom lansiranja brenda Frutabela na tržište Srbije.
Kompaniji Fructal i agenciji Saatchi&Saatchi dodeljeno je zlato za integrisanu kampanju, srebro u kategoriji najbolji TV spot i bronza za outdoor kampanju.
Na ovaj način zaokružena je veoma uspešna godina za brend Frutabela, u kojoj je lansirana nova komunikaciona platforma, sa zvučnim i prepoznatljivim sloganom “Udar dobre energije”. Ova kampanja kreirala je jasnu poziciju Frutabele i na pravi način upoznala potrošače sa ključnim vrednostima brenda.
Brend Frutabela nastao je 2001. godine pod okriljem kompanije Fructal, koja više od 60 godina pravi visokokvalitetne proizvode od voća, odabranih vrsta žitarica i bogatih preliva. Verujući u tradiciju, kvalitet i inovativnost, Frutabela voćni barovi preliveni jogurtom ili čokoladom, apsolutni su lider na tržištu Slovenije, a ove godine svojim neodoljivim ukusom i originalnom komunikacijom osvojili su potrošače Srbije i ostvarili značajan rast tržišnog učešća.