Potrebno 10,5 milijardi dinara kako bi se bezbednost na putu Beograd - Čačak dovela na odgovarajući nivo
BEOGRAD - Auto-put straha.
Bezbednost saobraćaja biće prioritet Ministarstva saobraćaja u narednom periodu, izjavio je ministar Aleksandar Antić.
Ministar saobraćaja predstavio je podatke o bezbednosti puteva, prema kojima je bezbednost čak 58 odsto Ibarske magistrale od Beograda do Čačka ispod proseka!
Oko 58 odsto ispitanog dela magistrale, od Beograda do Čačka, ocenjeno je prosečno sa dve od ukupno pet zvezdica.
Beograd najkritičniji
Pilot projekat Auto-moto saveza i Agencije za bezbednost saobraćaja, koji je realizovan uz podršku Ministarstva saobraćaja, pokazao je i da se u Beogradu nalazi najkritičnija deonica, i to od Miljakovca do Žarkova. Rizične deonice su takođe Županjac - Dudovica, Ljig-Dići, Ugrinovci - Bućin grob.
Antić je rekao da je potrebno uložiti 10,5 milijardi dinara kako bi se bezbednost na Ibarskoj magistrali dovela na odgovarajući nivo.
Antić je naglasio da će bezbednost saobraćaja biti prioritet tog ministarstva u narednom periodu, iako su sredstva za tu namenu skromna.
Akcize
Antić je rekao da će se založiti da se ponovo vrati izdvajanje dela akcize na naftne derivate za održavanje puteva. Ministar je rekao da će Srbija za nekoliko godina dobiti auto-put na Koridoru 11 od Beograda do Čačka, koji će rasteretiti saobraćaj na Ibarskoj magistrali.
Bezbednost saobraćaja biće prioritet Ministarstva saobraćaja u narednom periodu, izjavio je ministar Aleksandar Antić.
Ministar saobraćaja predstavio je podatke o bezbednosti puteva, prema kojima je bezbednost čak 58 odsto Ibarske magistrale od Beograda do Čačka ispod proseka!
Oko 58 odsto ispitanog dela magistrale, od Beograda do Čačka, ocenjeno je prosečno sa dve od ukupno pet zvezdica.
Beograd najkritičniji
Pilot projekat Auto-moto saveza i Agencije za bezbednost saobraćaja, koji je realizovan uz podršku Ministarstva saobraćaja, pokazao je i da se u Beogradu nalazi najkritičnija deonica, i to od Miljakovca do Žarkova. Rizične deonice su takođe Županjac - Dudovica, Ljig-Dići, Ugrinovci - Bućin grob.
Antić je rekao da je potrebno uložiti 10,5 milijardi dinara kako bi se bezbednost na Ibarskoj magistrali dovela na odgovarajući nivo.
Antić je naglasio da će bezbednost saobraćaja biti prioritet tog ministarstva u narednom periodu, iako su sredstva za tu namenu skromna.
Akcize
Antić je rekao da će se založiti da se ponovo vrati izdvajanje dela akcize na naftne derivate za održavanje puteva. Ministar je rekao da će Srbija za nekoliko godina dobiti auto-put na Koridoru 11 od Beograda do Čačka, koji će rasteretiti saobraćaj na Ibarskoj magistrali.
Inženjerske mere
PREPORUČENO 70 POSTUPAKA
Posle mapiranja rizika na toj magistrali date su preporuke za primenu inženjerskih mera kako bi se smanjio broj saobraćajnih nezgoda. Te mere obuhvataju više od 70 postupaka za unapređenje puta, kojima će spasti na hiljade ljudskih života, s obzirom na to da je Ibarska magistrala saobraćajnica s najviše saobraćajnih nesreća u Srbiji.