Članovi Američkog društva inženjera izabrali su sedam čuda modernog doba - dela koja su ljudi stvorili ne bi li ukrotili prirodu i prilagodili je sebi.
Evrokanal
Ovaj tunel nalazi se ispod La Manša i spaja Folktoun u Engleskoj i Kokel u Francuskoj. Sastoji se od tri tunela, dva su sa šinama, a treći je servisni tunel. Dužina tunela je 50 kilometara od kojih su 24 kilometara ispod vode. Vozu je potrebno 35 minuta kako bi došao s jedne strane tunela na drugu. Gradnja tunela počela je 1973. godine, a dovršen je 11 godina nakon toga.
CN toranj
Toranj se nalazi u Torontu u Kanadi, a izgrađen je za potrebe emitovanja televizijskog, radijskog i vajrles signala koji pokriva region. Visina mu je 553,3 metara i trenutno je treći po visini toranj na svetu. Gradnja je započela 1973. godine, a otvoren je 1976. godine.
Empire State Building
Kada je Empire State Building otvoren bio je najviša građevina na svetu. Ubrzo je postao simbol Njujorka, ali i simbol ljudskog uspeha u postizanju nemogućeg. Sa svoja 102 sprata smešten je na Petoj aveniji, a visina mu je 448,7 metara. Titulu najviše građevine na svetu držao je od od 1931. do 1972. godine.
Golden Gate
Most koji spaja San Francisko i okrug Marin nakon puštanja u saobraćaj, 1937. godine službeno je proglašen najdužim visećim mostom na svetu. Tu titulu držao je sve do 1964. godine. Ukupna dužina mosta je 2,7 kilometara, a visina iznad vode 67 metara. Godišnje preko mosta pređe 41 milion vozila.
Itaipu brana
Smeštena na samoj granici Brazila i Paragvaja brana Itaipu je najveća funkcionalna hidroelektrana na svetu. Završena je 1984. godine, a maksimalno godišnje proizvede 94,7 TWh struje. Dužina brane iznosi 7760 metara. Pre izgradnje je na tom području živelo 10.000 porodica koje su preseljene. Sama brana je izgrađena na vodopadima Guaira koji su tada prestali biti najveći na svetu po protoku vode.
Holandski sistem isušivanja mora
Čak trećina površine Holandije nalazi se ispod nivoa mora. Holanđani su stvorili nove površine branama i isušivanjem Severnog mora. Nova površina nazvana je Flevoland. Proces isušivanja i gradnje brana trajao je od 1927. do 1932. godine, a danas se na toj površini uzgajaju nadaleko poznate holandske lale.
Panamski kanal
Ovaj 77 kilometara dug kanal skraćuje put mnogim brodovima i spaja Atlantski s Tihim okeanom, čime po nekim merenjima skraćuje put za 12.875 kilometara. Nekad je Panamski kanal službeno bio deo teritorije SAD-a, ali je danas pripojen Panami.