ČITAOCI, HVALA VAM: Ovo je bila Kurirova godina uspeha!

Na samom vrhu: Proslavili smo deseti rođendan, napravili redizajn izdanja, oborili rekorde čitanosti i postali vlasnici kompanije „Adrija medija“, čime smo obezbedili poziciju medijskog lidera na zapadnom Balkanu. O ovom događaju izveštavao je i Vol strit džornal, najuticajniji njujorški medij iz oblasti finansija. Postali smo vodeća kompanija u segmentu dnevnih novina, magazina i digitalnih izdanja

BEOGRAD - Dokaz da se trud i pošten rad isplate!
Za kompaniju „Kurir-info“ 2013. godina bila je godina transformacije i razvoja u svakom smislu. Osim što su dnevne novine Kurir, kao i ranijih godina, obarale rekorde čitanosti, jubilarna 2013. ostaće upamćena i po tome što je kompanija „Kurir-info“, preuzimanjem 100 odsto akcija kompanije „Adrija medija“, postala medijski lider na zapadnom Balkanu.

Vol strit o Kuriru

Potpisivanjem ugovora između kompanije „Kurir-info“ i „Adrija medije“ 17. decembra 2013. godine, označen je početak nove ere Kurirovih uspeha.

Koliko je to značajan događaj, koji je uzdrmao medijsko tlo na prostoru zapadnog Balkana, najbolje govori činjenica da je o njemu izvestio i prestižni Vol strit džornal, najuticajniji njujorški medij iz oblasti finansija.

Postavši vlasnik „Adrija medije“, kompanija „Kurir-info“ postala je vodeća u segmentima dnevnih novina, magazina i digitalnih izdanja. Preuzimanjem 100 odsto vlasništva u „Adrija mediji“, „Kurir-info“ postao je kompanija koja već danas ostvaruje prodaju od 220.000 primeraka magazina mesečno. Magazinska izdanja kompanije „Kurir-info“ mesečno pročita više od 1.100.000 različitih čitalaca.


Da je kupovina „Adrija medije“ značajan događaj, smatra i Miodrag Kostić, vlasnik „MK grupe“.

- Srbija ide putem konsolidacije ne samo medijskog prostora nego i ekonomskog, i ovo svakako pozdravljam jer ćemo dobiti jaku medijsku kuću koja verovatno treba da izađe van okvira Srbije - istakao je Kostić.

Podrška elektronskih medija

- Uspeh jednog projekta zavisi od toga da li će ga „Adrija medija“ podržati ili ne. Ja se nadam da će, kao što je slučaj u Sloveniji, gde „Adrija medija“ ima presudan uticaj, isti takav uticaj biti i ovde u Srbiji, pogotovo sada, kad se Kurir bavi time. Mislim da će Kurir dobiti i podršku elektronskih medija - rekao je prilikom potpisivanja ugovora Željko Mitrović, vlasnik TV Pink.

Podatak da kompanija „Kurir-info“ mesečno proda 3,5 miliona primeraka dnevnih novina najjasnije govori koliku medijsku snagu i uticaj ona poseduje.

U godini u kojoj je proslavio svoj deseti rođendan Kurir je još jednom potvrdio svoju dominaciju na medijskom nebu Srbije. Čitaocima je, u znak zahvalnosti za sve godine vernosti, predstavio novo, redizajnirano izdanje, koje su oni prepoznali kao pravo osveženje u moru sličnih štampanih izdanja.

Od 6. maja 2003, kad je izašao prvi broj Kurira, tada prvog pravog tabloida u Srbiji, za kratko vreme smo se, napadajući one pred kojima su se svi sklanjali, svrstali među najuticajnije medije u zemlji i postali strah i trepet za one koji su se od početka tranzicije nezakonito obogatili.

Nove rubrike

Danas, deceniju posle tog prvog broja, Kurir je moderan dnevni list, dizajniran po najnovijim svetskim standardima, koji se bavi svim aspektima društvenog života. Pored otvaranja afera i razotkrivanja kriminalnih šema tajkuna i političara, što je postalo naš zaštitni znak, od ove godine bogatiji smo za rubrike Kultura, Nauka i Biznis, čime smo postali medij svetskog formata.

U 2014. nastavićemo tamo gde smo stali u 2013. Da rastemo i razvijamo se zajedno sa vama!