Od pet miliona SMS-ova, koliko godišnje stigne na server "Parking servisa“, pet odsto je pogrešno i ne odnosi se na uplatu parkinga.
Vlasnici automobila, između ostalog, poručuju serveru za uplatu parkinga: "Dolazim za 5 minuta”; "Čekajte, ja krenuo” i "Laku noć, ćao”.
"Nije reč o želji da se pošto-poto ispadne duhovit. Takve poruke su, očigledno, poslate greškom i upućene su nekoj poznatoj osobi", kaže Radovan Jeknić iz „Parking servisa”.
Među više hiljada nepravilno poslatih poruka ima i ljubavnih, a neke otkrivaju i bračno neverstvo. Jedan pošiljalac, verovatno u neugodnom okruženju, piše ljubavnici: "Srećo, ne mogu da ti se javim, pošto sam sa ženom”.
Novosađani su dobro savladali sistem SMS plaćanja parkiranja. U „Parking servisu“ kažu da greške prave, uglavnom, vozači iz drugih mesta. Neki od njih pokušavaju da se dopisuju sa SMS centrom, pogotovo kada im stigne poruka da im za pet minuta ističe parking. Reagovanja su različita: „Odlično! Cmok“, „Hvala, ali otišli smo pre sat vremena”, „Nisam više na parkingu”, „Teraj se, otišli smo”.
Ima i onih koji sistemu poručuju: „Kod zubara sam, nemoj mi prebacivati“. Ima i nezadovoljnih koji ostavljaju poruke: „Da vas j…m 120 minuta, pa OK, a šta vam smeta da se duže parkiram?“, „J... se, napisali ste mi kaznu zbog dva minuta”.
„Parking servisu” neretko zalutaju i čestitke: „Da imaš zdravlja i da imaš sreće, da se ostvare želje manje i veće”; „Da vam med i mleko teče, srećan Badnji dan i badnje veče”.