DEO PLATIŠA OGORČEN: Infostan poslao račune bez popusta
BEOGRAD - Ivan S. plaća komunalije na vreme, ali mu decembarski račun nije umanjen za pet odsto. Na šalteru mu je rečeno da nije jedini redovni platiša s tim problemom.
Ivanu S. je na kuću stigao račun sa rokom plaćanja do 20. u mesecu, bez obračunatog popusta, iako je na istom računu na internetu rok bio 15. Zaposleni u poslovnici Infostana su mu rekli da je došlo do greške zbog pomeranja roka za plaćanje, pa “sistem nije prepoznao uplate nakon 15. u mesecu i zato nije obračunat popust”.
"Objasnili su mi da računar obračunava popust samo za račune plaćene do 15. u mesecu, a naš datum je pomeren na 20. i sistem je automatski dodelio nula odsto popusta. A nama je datum pomeren na 20. jer smo u grupi koja u jednoj koverti ima objedinjena tri računa - kaže naš čitalac i dodaje da je tako od novembra.
"Apelujemo na korisnike da pažljivo čitaju račune, a sve nedoumice mogu da reše mejlom, telefonom ili dolaskom u radnu jedinicu. Pomeranjem roka za plaćanje računa korisnici nisu oštećeni, već svi imaju dovoljno vremena da plate račun sa popustom", navode u JKP Infostan.
Reklamirao je račun i kaže da su mu u poslovnici reklamaciju ljubazno uvažili i rekli mu da je “već dolazilo više od 10 ljudi sa istim problemom".
"Nisu znali da mi kažu da li će isto biti i sledećeg meseca. Verujem da se i ovakve stvari dešavaju i drugima, jer ne čitaju pažljivo račune", kaže Ivan.
U Infostanu nisu odgovorili na pitanja koliko ima građana koji zbog ovog nisu uspeli da ostvare popust i da li je problem u sistemu. U ovom preduzeću kažu da sukcesivno štampaju i distribuiraju uplatnice, opštinu po opštinu, pa ne dobiju svi korisnici račune u istom trenutku.
Korisnicima sa subvencijama su računi štampani poslednji, a produžen im je rok na 20. januar da bi svi stigli da iskoriste popust zbog praznika, ističu u Infostanu.