EAU DE MILJACKA: Halid Bešlić lansira svoj parfem na svetsko tržište!

Opera
Pevač tvrdi da će sa svojim parfemom, za koji ne zna sastojke, nadmašiti mirise svetski poznatih kolega iz šoubiznisa

Sretan sam i uzbuđen kao kad mi izlazi novi album, izjavio je pevač uoči predstavljanja svog parfema! Halid Bešlić (60) uveren je da će njegov parfem "Miljacka", koji je kreirala ekipa profesionalaca od Sarajeva do Pariza, potući po popularnosti i traženosti one Dejvida Bekama, Antonija Banderasa ili Džastina Bibera. Uprskos što je uveren u uspeh, Halid ni ne zna koji su se sve sastojci koristili.

- Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim - pohvalio se Bešlić. S pevačem se slažu i stručnjaci za parfeme koji su ga u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvezde proglasili najboljim. Razlog je taj što u Miljacki ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitra košta oko 33 evra.

Glumcu Enisu Bešlagiću (38), Halidovu prijatelju, jako se svideo novi miris i kaže da će ga sigurno svaki dan koristiti. Svoj su parfem prodavali Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, ali su povučeni iz prodaje jer, navodno, nisu bili traženi.