Halid Bešlić: Svi će mirisati na Miljacku

Folker je ubeđen da će njegov parfem nadmašiti mirise svetski poznatih ličnosti, poput Bekama ili Banderasa

Ivica će prvi da ga kupi.
Halid Bešlić je, poput nekih svetskih faca, odlučio da svojim likom i delom brendira parfem pod nazivom „miljacka“. Pevač je uveren da će miris koji je za njega kreirala ekipa profesionalaca iz Sarajeva i Pariza po popularnosti i traženosti potući one koje su do sada lansirali Dejvid Bekam, Antonio Banderas ili Džastin Biber.

Ne sumnjamo da će Ivica Dačić biti jedan od prvih koji će ga isprobati u Srbiji! Nije isključeno i da mu možda doda neku svoju notu ili čak inicijale za narednu liniju ovog parfema.

- Srećan sam i uzbuđen kao da mi izlazi novi album! Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim - pohvalio se šezdesetogodišnji folker.

Bez obzira na to što i ne zna sastojke svog parfema, Bešlić tvrdi da je on u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvezde proglašen najboljim. U tome se s njim slažu i stručnjaci iz ove oblasti, a razlog je to što u „miljacki“ ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitara košta 33 evra.

Jedan od Halidovih prijatelja, glumac Enis Bešlagić, već je isprobao ovaj neodoljivi miris i, kako kaže, sigurno će ga koristiti i ubuduće.

Inače, sa svojim parfemima se do sada i nisu baš proslavili Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, jer su njihovi brendirani proizvodi povučeni iz prodaje zato što, navodno, nisu bili traženi.

(M. K. V.)