„Doker“ nam je pokazao mnogo više nego što smo očekivali. Ima odličan agregat, veoma dobro se vozi, dok u njegov gepek staje 800 litara!
„Doker“ ima svog heroja!
On sedi pod haubom. Sitan, ali dinamitan. Ima samo 1,2 litra „mišića“, ali može da potegne! Samo 10,7 sekundi punog gasa i auto težak 1,2 tone juri 100 km/h! Uz to, malo traži, samo sedam litara benzina u gradu. I kad je noga teška na gasu, teško premašuje 8,5 litara.
Enterijer je, naravno, skromniji, uostalom, sličan kao u ostalim „dačijama“. Materijali na prednjoj konzoli su bolji, mada je plastika na vratima tvrda. Ipak, to ne znači da u našem „dokeru“ nešto fali od opreme. Tu su podizači stakala na vratima, komande audio-uređaja pored volana, klima... Enterijer je krcat policama, uključujući i gornju ostavu iznad vozača i suvozača.
Upravljač se podešava samo po visini, mada vozač prosečne visine ima dobar položaj. Međutim, važnije je to što nas je „doker“ iznenadio u vožnji. Komande su mekane, menjač precizan i kratkog hoda, a auto veoma upravljiv.
Posle sedmodnevnog testa čini se da je „doker“ najbolja „dačija“ do sada, bar kad je reč o osećaju u vožnji. To nije slučajno jer je njegova mehanika zasnovana na prvoj generaciji „reno kangua“. Dakle, snažan agregat, jak servo i precizan menjač grade odličan utisak za volanom. Nemamo zamerke na ponašanje u krivinama, a nema ni uvijanja karoserije.
Ni dizajnu se nema šta zameriti. „Dokeru“ šmek daju zadnja svetla, dok su veoma praktična klizna bočna zadnja vrata, koja dolaze standardno s obe strane. Iza zadnjih dvodelnih vrata, koja se otvaraju pod uglom od 90 stepeni, nalazi se prtljažnik od kolosalnih 800 litara, čime se „doker“ kvalifikuje za idealno porodično, ali i multinamensko vozilo.
U ponudi je i teretna verzija po ceni od 7.495 evra bez PDV (osnovni 1.6 82 KS). Najjeftiniji putnički „doker“ sa 1,6 motorom košta 10.100 evra sa PDV.
On sedi pod haubom. Sitan, ali dinamitan. Ima samo 1,2 litra „mišića“, ali može da potegne! Samo 10,7 sekundi punog gasa i auto težak 1,2 tone juri 100 km/h! Uz to, malo traži, samo sedam litara benzina u gradu. I kad je noga teška na gasu, teško premašuje 8,5 litara.
Enterijer je, naravno, skromniji, uostalom, sličan kao u ostalim „dačijama“. Materijali na prednjoj konzoli su bolji, mada je plastika na vratima tvrda. Ipak, to ne znači da u našem „dokeru“ nešto fali od opreme. Tu su podizači stakala na vratima, komande audio-uređaja pored volana, klima... Enterijer je krcat policama, uključujući i gornju ostavu iznad vozača i suvozača.
Upravljač se podešava samo po visini, mada vozač prosečne visine ima dobar položaj. Međutim, važnije je to što nas je „doker“ iznenadio u vožnji. Komande su mekane, menjač precizan i kratkog hoda, a auto veoma upravljiv.
Posle sedmodnevnog testa čini se da je „doker“ najbolja „dačija“ do sada, bar kad je reč o osećaju u vožnji. To nije slučajno jer je njegova mehanika zasnovana na prvoj generaciji „reno kangua“. Dakle, snažan agregat, jak servo i precizan menjač grade odličan utisak za volanom. Nemamo zamerke na ponašanje u krivinama, a nema ni uvijanja karoserije.
Ni dizajnu se nema šta zameriti. „Dokeru“ šmek daju zadnja svetla, dok su veoma praktična klizna bočna zadnja vrata, koja dolaze standardno s obe strane. Iza zadnjih dvodelnih vrata, koja se otvaraju pod uglom od 90 stepeni, nalazi se prtljažnik od kolosalnih 800 litara, čime se „doker“ kvalifikuje za idealno porodično, ali i multinamensko vozilo.
U ponudi je i teretna verzija po ceni od 7.495 evra bez PDV (osnovni 1.6 82 KS). Najjeftiniji putnički „doker“ sa 1,6 motorom košta 10.100 evra sa PDV.
ČINJENICE
DAČIJA DOKER 1,2 TCE 115
- Motor: 1.198 cm
- Snaga: 115 KS pri 4.500 o.
- Moment: 190 Nm pri 2.000 o.
- Masa: 1.205 kg
- Ubrzanje 0-100 km/h: 10,7 s
- Maks. brzina: 175 km/h
- Dužina / širina / visina: 4.363 / 1.751 /1.814 mm
- Međuos. razmak: 2.810 mm
- Prtljažnik: 800/3.000 l
- Rezervoar: 50 l
- Potrošnja na testu (grad): 7 l
- Osnovni model: 10.100 evra