Izbori odlažu filmske premijere

Kurir štampano
Čak sedam domaćih ostvarenja će umesto na proleće doživeti bioskopsko prikazivanje tek na jesen jer distributeri veruju da će političari sad zauzeti sav medijski prostor

Berićetna filmska godina je pred nama! Ali tek od septembra.
Odličan start filma „Montevideo, vidimo se“ vratio je publiku u srpske bioskope i dao vetar u leđa drugim domaćim autorima. Međutim, zbog parlamentarnih i lokalnih izbora 16. marta distributerske kuće i filmadžije su počele da otkazuju premijere koje su planirane za prvu polovinu godine.

Fali veliki bioskop

Dugometražni igrani prvenac „Mali Budo“ reditelja Danila Bećkovića, iako je premijerno prikazan na Kustendorfu, bioskopska publika moći će da vidi tek na jesen.
- Bili smo spremni da izađemo na proleće, međutim, bioskop „Kolosej“ još nije proradio, što je vrlo značajno za naše tržište. Raspisani su i izbori koji će zauzeti mnogo prostora u medijima - i u pogledu sadržaja i u pogledu prostora za reklamiranje. Naš film računa na visoku gledanost i zato želimo da izađe u pravom ambijentu. Jesen je idealan termin za nas i čekamo premijeru sa velikim optimizmom - kaže Dimitrije Vojnov, scenarista filma.

Samo na festivalima

Na predstojećem Festu prvi put će biti prikazana dva domaća ostvarenja - „Top je bio vreo“ i „Mamula“. Međutim, i dalje nema odgovora na pitanje da li posle festivala kreću i u redovnu bioskopsku distribuciju.

Novi film Srđana Dragojevića „Atomski zdesna“ publika bi mogla da vidi u aprilu, ali još nema zvanične potvrde o tačnom datumu beogradske premijere. I tu su izbori poremetili planove, pa je sve pod velikim znakom pitanja. Nema sumnje da autor kultnih ostvarenja „Lepa sela, lepo gore“, „Mi nismo anđeli“, „Rane“ i „Parada“ računa na veliki broj gledalaca jer je okupio sjajnu glumačku ekipu, koju predvode Srđan Todorović, Branko Đurić, Tanja Ribič, Bojan Navojec, Zoran Cvijanović, Mima Karadžić, Uroš Đurić i Mira Stupica.

I „Deca ulice Marksa i Engelsa“ čekaju jesen, baš kao i debitantski filmovi Mine Đukić „Neposlušni“ i Nemanje Ćipranića „Amanet“.