Ilić: Autoput Ljig-Preljina gotov za 22 meseca

Zorana Jevtić
Za koncesije koje su u toku - deonica od Požege do Preljine i od Obrenovca do Beograda - tu je mogućnost za 5.000 novih radnih mesta, rekao je predsednik Nove Srbije

GORNJI MILANOVAC - Predsednik Nove Srbije (NS) Velimir Ilić izjavio je danas da radovi na Koridoru 11 idu brže nego što je predviđeno rokovima i da će deonica puta od Ljiga do Preljine biti završena za 22 meseca.

"Obećali smo da će taj deo Koridora 11 biti završen za 36 meseci od početka radova. Ostalo je još nekih 22 meseca i za to vreme imaćemo autoput od Ljiga do Preljine", rekao je Ilić prilikom posete Gornjem Milanovcu, navodi se u saopštenju NS.

On je istakao da su svi projekti koalicije okupljene oko SNS, u kojoj je i Nova Srbija, "pokriveni finansijski, oročeni i realno izvodljivi".

"Nema priče, radimo konkretno- Koridore, projekat Beograd na vodi, Kargo centar u Lađevcima... i sve se zna kako se finansira", naglasio je Ilić koji je i ministar građevine.

Predsednik Nove Srbije je istakao da će sa kineskom investicijom biti otvorena mogućnost da se zaposli novih 3.000 ljudi na izgradnji autoputa. "Za koncesije koje su u toku- deonica od Požege do Preljine i od Obrenovca do Beograda- tu je mogućnost za 5.000 novih radnih mesta", rekao je predsednik Nove Srbije.
On je pozvao građane Gornjeg Milanovca da na izborima 16. marta daju podrški koaliciji oko SNS, u kojoj je i Nova Srbija, jer je to jedina politička opcija koja građanima Srbije nudi izvesnu i sigurnu budućnost.

Tekstilna industrija izvozna šansa Srbije

Tekstilna industrija je velika izvozna šansa Srbije i Vlada Srbije mora da je stimuliše radi zapošljavanja žena, rekao je danas u Gornjem Milanovcu Velimir Ilić, ministar građevinarstva i urbanizama u Vladi Srbije u ostavci. Ilić je u privatnoj firmi GM tekstil rekao da bi tekstilna industrija trebalo da postane "srpski brend" i ocenio da bi država više zaradila od izvoza tekstilaca nego od Fijata koji je najveći domaći izvoznik, ali i najveći uvoznik.

"Najveći problem je nedostatak radnika jer se sada nigde ne školuiju tekstilci ili građevinari, zbog čega na izgradnji autoputa Beogard - južni Jadran nema tesara i drugih građevinskih radnika iz Srbije, već su se zaposlili iz Makedonije i Bosne", rekao je ministar.