Sistem „komand-trek“ druge generacije lansira ga u vrh konkurencije čistokrvnih ofroud mašina, koje se s lakoćom bore sa gotovo svim nedaćama na putu
Jedinstven osećaj za volanom.
Najnovija izvedba „ranglera“, čija se prva generacija pojavila 1986. godine, nastavlja da impresionira, u šta je Kurir imao prilike da se uveri na test vožnji organizovanoj na snegom zavejanom Kopaoniku.
Sneg, led i blato
Ovog puta na probi 2,8 agregat sa 200 KS. „Rangler“ smo prvo suočili sa lokalnim stazama i terenom prekrivenim snegom, ledom i blatom.
Iako je u pitanju bazna verzija ovog moćnog vozila, „obuvena“ u univerzalne pneumatike, zaključak posle takve vožnje je bio jasan - „rangler“ je i dalje u samom vrhu čistokrvnih ofroud mašina, koji se sa lakoćom izborio sa gotovo svim nedaćama koje smo imali na putu. Za to je u ovom slučaju bio zaslužan odlični 4x4 sistem „komand-trek“ druge generacije, koji se uključuje po potrebi i ravnomerno prenosi snagu na sva četiri točka, uz redukciju u odnosu 2,72:1.
Dodatna oprema
Za neke teže i izazovnije terene ultimativni izbor je „rangler“ u verziji „rubikon“, koji je standardno opremljen izuzetnim „rok-trek“ pogonom na svim točkovima, sa opcijom redukcije u odnosu 4:1, „tru-lok“ električnom blokadom prednjeg i zadnjeg diferencijala, elektronskom kontrolom balans štangle, jačom prednjom osovinom i drugim of-road dodacima.
Treba napomenuti da su za zavidne terenske mogućnosti „ranglera“ sa dvoja vrata zaslužne i dimenzije vozila (4,2 metra dužine), odličan krug okretanja, kao i klirens, nailazni, prelomni i silazni ugao, koji su među najboljima u svetu pravih terenaca.
Hvalimo i ubrzanje, izuzetne kočnice, kao i intuitivne komande, dok kao manu izdvajamo lošiju preglednost unazad.
Najnovija izvedba „ranglera“, čija se prva generacija pojavila 1986. godine, nastavlja da impresionira, u šta je Kurir imao prilike da se uveri na test vožnji organizovanoj na snegom zavejanom Kopaoniku.
Sneg, led i blato
Ovog puta na probi 2,8 agregat sa 200 KS. „Rangler“ smo prvo suočili sa lokalnim stazama i terenom prekrivenim snegom, ledom i blatom.
Iako je u pitanju bazna verzija ovog moćnog vozila, „obuvena“ u univerzalne pneumatike, zaključak posle takve vožnje je bio jasan - „rangler“ je i dalje u samom vrhu čistokrvnih ofroud mašina, koji se sa lakoćom izborio sa gotovo svim nedaćama koje smo imali na putu. Za to je u ovom slučaju bio zaslužan odlični 4x4 sistem „komand-trek“ druge generacije, koji se uključuje po potrebi i ravnomerno prenosi snagu na sva četiri točka, uz redukciju u odnosu 2,72:1.
Dodatna oprema
Za neke teže i izazovnije terene ultimativni izbor je „rangler“ u verziji „rubikon“, koji je standardno opremljen izuzetnim „rok-trek“ pogonom na svim točkovima, sa opcijom redukcije u odnosu 4:1, „tru-lok“ električnom blokadom prednjeg i zadnjeg diferencijala, elektronskom kontrolom balans štangle, jačom prednjom osovinom i drugim of-road dodacima.
Treba napomenuti da su za zavidne terenske mogućnosti „ranglera“ sa dvoja vrata zaslužne i dimenzije vozila (4,2 metra dužine), odličan krug okretanja, kao i klirens, nailazni, prelomni i silazni ugao, koji su među najboljima u svetu pravih terenaca.
Hvalimo i ubrzanje, izuzetne kočnice, kao i intuitivne komande, dok kao manu izdvajamo lošiju preglednost unazad.
RANGLER 2,8
- Maksimalna brzina: 172 km/h
- Masa: 1.933 kg
- Menjač: 5 stepeni, automatski
- Dužina/ širina/ visina: 4.223/ 1.873/ 1.800 mm
- Među. rastojanje: 2.424 mm
- Prtljažnik: 142/ 425 l
- Prosečna potrošnja na testu: 9 l
- Testirani model: 31.490 evra
Četvrta ski-trka
DŽIP PONOVO OSVOJIO KOPAONIK
„Džip Srbija“ je na Kopaoniku organizovao četvrtu po redu ski-trku na stazi „Malo jezero“. Među 100 prijavljenih prvo mesto je osvojio Vladimir Petrović, koji je dobio „džip fišer“ skije, drugi Miloš Stanković je dobio „džip kompas“ na korišćenje za vikend.