BEOGRAD - Sekretar Priveremenog organa Grada Beograda Goran Vesić izjavio je jutros da sistem naplate gradskog prevoza Bus plus mora biti promenjen, jer od kada je uveden, naplata stalno pada i Grad mora da povećava subvencije, što je potpuno nelogično.
"Ako uvodite nekog sa strane, vi želite da ubacite svež kapital da bi svi smanjili svoje subvencije i da bi građani dobili bolju sulugu, a ništa se od toga nije desilo, zato smo počeli pregovore sa turskom kompanijom Apeks da taj ugovor promenimo", kazao je Vesić.
On je istakao da je sistem od početka nakaradno postavljen, izažavajući uverenje da je grad sam mogao da uloži novac u opremu i da sam razvija taj projekat.
"Poštujemo potpisani ugovor, ali opšte mišljenje u Beogradu je da sistem treba promeniti. Dali smo ponudu truskom partneru, on je dao odgovor i mi pregovaramo i bilo bi dobro da se dogovor što pre postigne. U suprotnom ćemo preduzeti sve mere koje su neophodne da se zaštiti javni prevoz", kazao je Vesić.
Odgovarajući na pitanje o početku izgradnje metroa, Vesić je kazao da je on neophodan za dalji razvoj Beograda, kao i da je sadašnje rukovodstvo Beograda zateklo soprazum koji su potpisali Vlada Srbije i Grad Beograd sa Vladom Francuske za izradu glavnog idejnog projekta i studije izvodljivosti i da je idejni projekat završen.Sada su aktulene stvari, kao što su premeštanje autobuske stanice, izgradnja Beograda na vodi i zavšetak železničke stanice Prokop, pa smo osnovali jednu radnu grupu koja će te promene uneti u u sistem metroa, kazao je Vesić, dodajući da je važno da linija metroa pokrije ta tri mesta.
Metro ćemo raditi kroz koncesiju, jer sami nemamo taj novac, a sa nama je već kontaktiralo pet velikih kompanija. Važno je da počenmo izgradnju prve linije, koja će povezivati Zemun i Ustaničku ulicu, naveo je Vesić.