Proglašeni pobednici originalnog Nectar marmelada takmičenja pod nazivom Artilada

Najboljih sedam je došlo do finala gde su, sa svojim timom slikali po pravim palačinkama veličine slikarskog platna i tako se takmičili za glavne nagrade

BEOGRAD - Kompanija Nektar predstavila je danas novi atraktivan dizajn i unapređenju recepturu Nectar marmelada u okviru finalnog takmičenja konkursa "Artilada".

Menadžer za odnose sa javnošću kompanije Nectar, Mina Sretenović izjavila je da su se za takmičenje mogli prijaviti svi potrošači preko zvanične Facebook stranice ovog brenda.

Oni su, kako je navela, na taj način mogli da oslikaju virtuelne palačinke i naprave svoju "Artiladu".

Najboljih sedam je došlo do finala gde su, sa svojim timom slikali po pravim palačinkama veličine slikarskog platna i tako se takmičili za glavne nagrade, objasnila je Sretenović.

Pobednici su osvojili tablet uređaje, fotoaparate, delimano tiganje, a jedna od nagrada je i knjiga recepata.

Mina Sretenović je istakla da su Nektar marmelade tržišni lider sa 34 odsto učešća, ozbiljan igrač na tržištu u tom segmentu, i sa velikim potencijalom da u novom dizajnu i po unapređenoj recepturi idu još jedan korak napred.

"Verujem da će svi potrošači biti oduševljeni i da će se setiti detinjstva kada su pravili palačinke sa Nectar marmeladama ", dodala je ona.