PADA I BIJELIĆ: Policija saslušava Đilasovog menadžera
BEOGRAD - Odvozilo mu!
Istraga protiv Aleksandra Bijelića, koji je obavljao funkciju gradskog menadžera dok je na čelu Beograda bio Dragan Đilas, završena je. On će vrlo brzo tužilaštvu morati da objasni svoju umešanost u mutne radnje vezane za rekonstrukciju Bulevara kralja Aleksandra i uvođenje sistema „bus-plus“, saznaje Kurir u vrhu beogradske policije, koja je vodila istrage u ovim slučajevima.
- Kad je reč o sistemu „bus-plus“, policija je prikupila dovoljno dokaza da svi uključeni u ovaj štetan posao završe tamo gde im je mesto. Naime, prema istrazi, Grad je na gubitku od oko 180 miliona dinara. Prikupljani su dokazi o štetnosti ugovora između „Apeksa“ i Grada Beograda, odnosno Agencije za javni prevoz, zloupotrebe prilikom zapošljavanja kontrolora i sistema naplate karata. U svemu tome velikog udela ima i bivši gradski menadžer - otkriva izvor Kurira. On dodaje da je do Bijelića dovela i istraga oko rekonstrukcije Bulevara, te da su svi dokazi predati tužilaštvu.
- Određene interne grupe iz bivše gradske vlasti sebi su u džep stavile pet miliona evra. Tolika je šteta za Grad Beograd. Policija je dobila iskaze ljudi zaposlenih u Agenciji za investicije, koji su trpeli brojne pritiske iz vrha tadašnje gradske vlasti da se poslovi dodele određenim firmama, u ovom slučaju „Balkan gradnji“. Oni su spremni da o svemu što su morali da rade svedoče i na sudu - zaključio je izvor Kurira.
Naše informacije u policiji niko nije hteo zvanično da komentariše. Takođe, odgovor nismo uspeli da dobijemo od demokrate Aleksandra Bijelića.
Podsetimo, Kurir je prvi počeo da piše o zloupotrebama bivše gradske vlasti u pomenutim slučajevima uvođenja „bus-plusa“ i rekonstrukcije Bulevara
(S. M.)
Siniša Mali
UKIDAMO „BUS-PLUS“
Predstavnici privremenog veća i kompanije „Apeks“ nisu se dogovorili u vezi sa funkcionisanjem „bus-plus“ sistema, a ugovor će biti raskinut.
- U razgovorima sa „Apeksom“ nismo pronašli rešenje koje je u skladu sa interesima grada. Izdao sam nalog Sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender za izbor novog operatera sa kojim bi Grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama - rekao je Mali.