U susret Svetskom prvenstvu u fudbalu FIFA™ 2014, kompanija Coca-Cola na svoj 128. rođendan započinje kampanju „Prvenstvo svih nas“, u okviru koje će u 20 opština širom Srbije do kraja godine obnoviti male fudbalske terene za generacije budućih šampiona. Sredstva za rekonstruisanje terena za igru će se od danas odvajati od svake prodate Coca-Cola boce.
Kao veliki promoter aktivnog života, Coca-Cola želi da mladima, ali i svim strastvenim ljubiteljima fudbala omogući da podele radost, timski duh i inspiraciju koju ova igra pruža milionima širom sveta. Coca-Cola veruje da Svetsko prvenstvo u fudbalu FIFA™ 2014. treba da bude prvenstvo za ceo svet, jer svi zaslužuju da u njemu učestvuju i osete snagu igre koja stvara neraskidive veze miliona ljudi, podstiče zajedništvo, drugarstvo i aktivan život.
„Tereni koji će biti obnovljeni su u jako lošem stanju i nalaze se u sredinama sa velikim brojem mladih i izraženom željom i potrebom za boljim uslovima igre. Dvadeset opština su pažljivo odabrane, shodno demografskim i socijalnim parametrima, u bliskoj saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni ekonomski razvoj, partnerom koji nam je pomogao i u kampanji za 45 aktivnih zona“, istakla je Milica Stefanović, predstavnica kompanije Coca-Cola, i dodala: „Poseban akcenat stavljen je na one u kojim su najniže prosečne zarade, a konačni odabir napravljen je tako da su ravnomerno pokriveni svi delovi naše zemlje. Izuzetan doprinos dao je autorski tim produkcije ’Ciklotron’, koji je obišao sve odabrane opštine i na osnovu utvrđenih parametara dao predlog terena čije će renoviranje najviše značiti lokalnoj zajednici“.
Između ostalih, obnovljene terene za igru dobiće Subotica, Šabac i Vranje. Kompletan spisak opština u kojim će biti rekonstruisani tereni možete videti ovde.
Strastveni fudbalski fanovi u Srbiji i heroji lokalnih terena treba da se osete kao deo prvenstva, jer su to zaslužili svojim sportskim duhom i navijačkom emocijom. Coca-Cola želi da pruži inspiraciju svima koji žele da jednog dana donesu pehar u svoju zemlju i zato će tokom kampanje promovisati duh fudbala i nezaboravne trenutke koji nastaju tokom igre, kao i načine na koji ovaj sport može da oplemeni živote svakog od nas.
(PR tekst)