Novi farovi s LED tehnologijom, drugačija instrument tabla u kabini, izmenjena centralna konzola i kvalitetniji materijali smernice su za korak napred
I od najboljeg može bolje!
Otkad se pojavio na tržištu 1999. godine, „Tojotin“ mališan „jaris“ svakim svojim novim izdanjem ne prestaje da izaziva „tektonske poremećaje“ u segmentu gradskih automobila. Odlična treća generacija „jarisa“, predstavljena 2011. godine, doživela je ozbiljne promene i postavlja nove standarde u klasi.
Otkad se pojavio na tržištu 1999. godine, „Tojotin“ mališan „jaris“ svakim svojim novim izdanjem ne prestaje da izaziva „tektonske poremećaje“ u segmentu gradskih automobila. Odlična treća generacija „jarisa“, predstavljena 2011. godine, doživela je ozbiljne promene i postavlja nove standarde u klasi.
Kurir štampano
Liči na „ajgo“
Izmene su primetne već na prvi pogled. Restilizovani „jaris“ dobio je novo lice, slično kao i model „ajgo“. Prednjim delom sada dominiraju manja maska hladnjaka i veći trapezoidni usisnik za vazduh, a zahvaljujući stilskim elementima, formira se oblik slova iks. Tu su sada i novi farovi s LED tehnologijom. Zadnji deo pretrpeo je izmene u vidu restilizovanog branika s difuzorom, dok je oblik svetala neznatno promenjen, ali zato su „obogaćena“ LED cevima.
Nova multimedija
Unutrašnjost je dobila drugačiju instrument tablu, izmenjena je i centralna konzola, a za oblaganje su upotrebljeni kvalitetniji materijali i plastika mekana na dodir. Lepšem osećaju u kabini doprineće i nove boje i presvlake sedišta, kao i satenski hromirani detalji, a opciono će biti dostupan i „tač 2“ info-zabavni sistem s novim sedmoinčnim displejom
Kurir štampano
Motori
HIBRID I DALJE U PONUDI
Kupcima će na raspolaganju biti dva benzinca, trocilindrični od jednog litra sa 69 KS i snažniji od 1,33 sa 99 „konja“. Čast dizelaša brani poznati 1,4 sa 90 KS, a za one koji su spremni da izdvoje malo više novca tu je hibrid koji čine 1,5-litarski benzinac sa 100 KS.
Sportska nota
DINAMIČNIJI I ČVRŠĆI
Možda i najvažnije promene obuhvatile su karoseriju, koja je dodatno ojačana, a unapređena je i torziona čvrstina. Biće dinamičniji jer su potpuno izmenjeni amortizeri, a dorađen je i elektr-servo upravljač. Izmenjeno je i zadnje ogibljenje, pa se očekuje da bude komforniji i da se bolje ponaša u krivinama.