Vreme koje je utrošeno na gledanje spota bilo je dovoljno da se napravi 20 njujorških nebodera Empajer stejt bilding, ili šest najviših zgrada na svetu Burdž kalifa u Dubaiju, ili četiri velike piramide u Gizi
LONDON - Gledajući muzički spot "Gangnam stajl" korejskog pop-pevača Saja (PSY) na Jutjubu, čovečanstvo je potrošilo više od 140 miliona sati ili više od 16.000 godina, računica je koju je londonski Ekonomist objavio na svom veb-sajtu.
Prema toj računici, vreme koje je utrošeno na gledanje spota, bilo je dovoljno da se napravi dvadesetak njujorških nebodera Empajer stejt bilding, ili šest najviših zgrada na svetu Burdž kalifa u Dubaiju, ili četiri velike piramide u Gizi...
AP
Da nisu igrali uz muziku Saja ljudi su mogli za to vreme da naprave tri super-nosača aviona "Džerald Ford", koji je u SAD završen prošle godine i za čiju gradnju je bilo potrebno 50 miliona radnih časova.
"Gangnam stajl" ubedljivo je najgledaniji video na mreži Jutjub i nedavno je premašio dve milijarde posetilaca.