Jezivo

BIZARNO: Majka dobila šokantan poziv 9 godina posle ćerkine pogibije

Foto: AP
Nesrećnu ženu zvali su iz "Dženeral motorsa" da doveze na servis automobil u kojem joj je ćerka poginula - da bi otklonili kvar!

Majka devojke koja je poginula kada se automobilom zabila u drvo zbog neispravne kontakt-brave i blokade volana, primila je uznemirujući poziv od "Dženeral motorsa" da doveze vozilo u servis radi otklanjanja kvara koji je bio uzrok nesreće!

Šesnaestogodišnja Amber Meri Rouz iz SAD nastradala je 2005. godine kada je njen "šefrolet kobalt" udario u drvo.

Foto: AP
Amber i još 12 osoba poginule su zbog fabrički neispravnih kontakt-brava u kolma

Ona je jedna od 13 žrtava za koje je utvrđeno da su izgubile život u saobraćajnim nesrećama zbog neispravnih kontakt-brava na vozilima "Dženeral motors", što su u toj kompaniji znalo.

Nesrećna majka nastradale devojke, Teri Dibatista, doživela je nov šok kada joj je devet godina posle nesreće GM poslao poziv da doveze u servis automobil koji je njenu ćerku koštao života - da bi zamenili spornu kontakt-bravu!

Iako su se ona i njen suprug u međuvremenu preselili da bi se oporavili posle te porodične tragedije, poziv im je uredno dostavljen na novu adresu.

Foto: AP
Devet godina posle ćerkine pogibije Teri Batista je pozvana da doveze kola na servisiranje! Foto AP

Predstavnik za medije "Dženeral motorsa" uputio je javno izvinjenje Dibatistinima izrazivši žaljenje zbog ove grube administrativne greške.

Zbog serijskog fabričkog kvara na kontakt-bravi "Dženeral motors" je do sada opozvao 2,6 miliona automobila u SAD.