FEJSLIFT OSVEŽENI

SPORTISTA U SMOKINGU: Audi a7, s7 i rs7 sportbek

Kao što se i očekivalo, izmene su minimalne. Redizajn je najprimetniji na markantnom prednjem delu automobila, gde su izmenjeni maska hladnjaka i branik

Diskretne promene.
Automobilsko tržište je neumoljivo i borba za svakog kupca je važna, a sve to praćeno je novim trendovima i tehnologijama. U skladu s tim, nemački gigant „Audi“ rešio je da osveži svoje ekskluzivne modele A7, S7 i RS7 „sportbek“, koji su se pojavili 2010, odnosno 2011. i 2013. godine.

Luksuz

Sve tri verzije luksuznog hečbeka pretrpele su minimalne izmene, što ocenjujemo pozitivno, jer ono što je dobro ne treba da podleže radikalnim zahvatima. Redizajn je najprimetniji na prednjem delu, gde su izmenjeni maska hladnjaka i branik, a najznačajniji novitet jesu farovi „matriks LED“ s dinamičkim migavcima, koji se mogu dobiti uz doplatu. Blage izmene vidljive su i na zadnjem delu, na kojem su restilizovani branik i izduvne cevi.


Unutrašnjost gotovo da nije ni podlegla stilskim promenama, osim što su sad dostupni novi materijali u vidu „valkona“ kože i „bofort“ dodataka u kombinaciji aluminijuma i orahovine, a sedišta se mogu dobiti u pet novih boja.

Unapređena navigacija

„Audi“ je takođe unapredio i svoj poznati navigacioni sistem MMI „navigejšn plus“ s tačpedom, koji je obogaćen grafičkim procesorom „nvidija“ i internet konekcijom.

Motori
MOĆNA „KONJICA“

Osveženi A7 „sportbek“ pogone novi trolitarski V6 turbodizeli sa 218 ili 272 KS, koji su upareni sa menjačem „S tronik“ sa sedam brzina, kao i snažniji biturbo dizelaš iste kubikaže, koji ima 320 „konja“ i osmostepenu Tiptronik transmisiju. Moćni S7 ispod haube ima 4,0 TFSI benzinac sa 450 konjskih snaga, dok top-model RS broji 560 KS i 700 Nm, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi.