NAPADI NA SRPSKE KOMPANIJE: Zašto se narušava ugled domaćih proizvođača?

Kurir štampano
Naše firme u borbi za opstanak svojih proizvoda ulažu ogroman trud, od stalne tržišne utakmice, smanjene kupovne moći do konkurencije

BEOGRAD - Zastrašivanje potrošača.
Domaći proizvođači u borbi za opstanak svojih proizvoda ulažu ogroman trud, o čemu javnost malo zna - od stalne tržišne utakmice, smanjene kupovne moći do konkurencije s globalnog nivoa.

Poslednjih godina su usled ekspanzije društvenih mreža sve češće glasine koje domaće brendove kompromituju, prvenstveno nagađanjima o kvalitetu proizvoda. Najnoviji primer je priča koja je početkom godine osvanula na društvenim mrežama da „jafica“, keks domaćeg proizvođača „Jafa Crvenka“, sadrži genetski modifikovane organizme.

- „Jafica“ se proizvodi po najstrožim svetskim standardima kvaliteta i, naravno, ne sadrži genetski modifikovane organizme. U potpunosti je bezbedna za potrošače, što je sertifikatom potvrdila prestižna međunarodna kompanija za bezbednost hrane „Siliker“ - kaže Aleksandar Poznanić, direktor marketinga „Jafe Crvenka“.
Indikativno je da s vremena na vreme na domaće proizvođače krenu napadi kojima se urušava ugled srpskih brendova i podstiče sumnja u njihov kvalitet.

Na pitanje da li pokretanje ovakvih glasina ima neki cilj ili je samo usmereno na urušavanje proizvoda, Poznanić kaže da domaća kompanija „Jafa Crvenka“ ostaje lider u proizvodnji konditorskih proizvoda:
- Godišnje u budžet uplatimo 2,5 miliona evra na ime poreza i ne vidimo čiji je interes da ruši kompaniju koja uspešno posluje skoro 40 godina i zapošljava 400 ljudi.