Dragan Janjić, potpredsednik NUNS, rekao je da se NUNS principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija
"Ne znam da li je to tačno, ali mogu reći da se NUNS ne samo u ovom slučaju nego principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija. Rešenje je da se ova oblast preciznije reguliše zakonom", rekao je Janjić komentarišući vest da je Telekom prestao da se oglašava u Kuriru.
Podsetimo, nakon pritiska, pretnji, pokušaja diskreditacije i hakerskih napada na portal Kurira započeta je nova faza napada na Kurir - ekonomska ucena.
"Državnoj kompaniji „Telekom“ zabranjeno je oglašavanje u našim izdanjima. Kurir smatra da ekonomska represija nad medijima predstavlja najgrublju povredu medijskih sloboda, sve radi disciplinovanja uređivačke politike. Očekujemo od rukovodstva kompanije „Telekom“ da, s obzirom na odgovornost koju imaju prema građanima jer upravljaju imovinom svih građana i nemaju pravo da budžet za oglašavanje tretiraju kao privatan, obaveste javnost o tome ko im je naložio da prekinu oglašavanje u Kuriru. Tražimo od državnih organa da utvrde ko je „Telekomu“ zabranio oglašavanje u Kuriru. Očekujemo od novinarskih udruženja i medijskih asocijacija da hitno stanu na put ekonomskim ucenama, koje imaju za cilj pritisak na naš list kao uvod u njegovo gašenje", navodi se u saopštenju redakcije Kurira.
NUNS O KURIRU I TELEKOMU: Neprihvatljiv marketinški pritisak na uređivačku politiku medija!
Objavljeno
28.06.2014. 13:33h
→ 02.08.2016. 23:36h
Mogu reći da se NUNS ne samo u ovom slučaju nego principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija. Rešenje je da se ova oblast preciznije reguliše zakonom", rekao je Janjić
Mc