NUNS O KURIRU I TELEKOMU: Neprihvatljiv marketinški pritisak na uređivačku politiku medija!

Mogu reći da se NUNS ne samo u ovom slučaju nego principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija. Rešenje je da se ova oblast preciznije reguliše zakonom", rekao je Janjić

Dragan Janjić, potpredsednik NUNS, rekao je da se NUNS principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija

"Ne znam da li je to tačno, ali mogu reći da se NUNS ne samo u ovom slučaju nego principijelno protivi korišćenju marketinških budžeta u cilju pritisaka na uređivačku politiku medija. Rešenje je da se ova oblast preciznije reguliše zakonom", rekao je Janjić komentarišući vest da je Telekom prestao da se oglašava u Kuriru.

Podsetimo, nakon pritiska, pretnji, pokušaja diskreditacije i hakerskih napada na portal Kurira započeta je nova faza napada na Kurir - ekonomska ucena.

"Državnoj kompaniji „Telekom“ zabranjeno je oglašavanje u našim izdanjima. Kurir smatra da ekonomska represija nad medijima predstavlja najgrublju povredu medijskih sloboda, sve radi disciplinovanja uređivačke politike. Očekujemo od rukovodstva kompanije „Telekom“ da, s obzirom na odgovornost koju imaju prema građanima jer upravljaju imovinom svih građana i nemaju pravo da budžet za oglašavanje tretiraju kao privatan, obaveste javnost o tome ko im je naložio da prekinu oglašavanje u Kuriru. Tražimo od državnih organa da utvrde ko je „Telekomu“ zabranio oglašavanje u Kuriru. Očekujemo od novinarskih udruženja i medijskih asocijacija da hitno stanu na put ekonomskim ucenama, koje imaju za cilj pritisak na naš list kao uvod u njegovo gašenje", navodi se u saopštenju redakcije Kurira.

Mc 
Foto: Medija centar Beograd