BEOGRAD - I dalje nema odgovora ko je zabranio „Telekomu Srbija“ da se reklamira u Kuriru!
Redakcija Kurira i dalje je uskraćena za objašnjenje ko je dao nalog da „Telekom“ prestane da objavljuje oglase u našem dnevnom listu!
Nakon stravičnih političkih pritisaka, hakerskih napada i etiketiranja pojedinaca, udarima na naš dnevni list priključila se i jedna od najprofitabilniji državnih firmi - „Telekom“. Umesto da jasno kaže po čijem je naređenju prestala da se oglašava, kompanija, čiji je većinski vlasnik država, priključila se represiji na Kurir, i to ekonomskoj, i optužila nas za reketiranje!
Da pritisci ne jenjavaju, svedoči i činjenica da je sajt dnevnog lista Kurir pre nekoliko dana bio meta niza nezapamćenih hakerskih napada. Naš portal je za 16 sati bio hakovan tri puta!
Nakon što je redakcija Kurira podnela krivičnu prijavu Tužilaštvu za visokotehnološki kriminal, sprovedena je istraga MUP, a ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović objavio je da je sajt srušen zbog komentara čitalaca na izveštaj sa utakmice Meksiko - Hrvatska. Kurir je, pre svih ovih napada, etiketiran kao član „bezbednosno-medijske mafije“, a svi ovi udari na Kurir počeli su nakon što je naš list obelodanio malverzacije u našem društvu.
REAGOVANJA
Bojan Pajtić
PREDSEDNIK VLADE
VOJVODINE I LIDER DS
Svako ko misli da time što se oglasio u nekom mediju stiče pravo da utiče na uređivačku politiku ugrožava slobodu medija i neodgovorno se ponaša prema sredstvima građana.
Borivoje Borović
ADVOKAT
To je udar na vaš medij! Ukoliko je to uradila zbog pisanja o Bebi Popoviću, onda je to loše, i ja sam začuđen da se taj čovek posle ilegale ponovo pojavio u dresu kojim pokušava da zastupa državu. Njegova pojava dovela je do sukoba sličnim onima iz 2003., kada je stvorio državi problem jer je napravio spisak podobnih i nepodobnih medija. Ne znam ko ovom amateru u državi veruje bez pokrića.
Nemanja Nenadić
TRANSPARENTNOST SRBIJA
Mislim da firme koje su u državnom vlasništvu treba da imaju jasno objašnjenje zbog čega se oglašavaju u medijima. Takođe, ukoliko prestanu da se oglašavaju u medijima, moraju da daju isto tako jasno objašnjenje zbog čega su povukle oglase.
Dalila Ljubičić
PREDSEDNIK ASOCIJACIJE MEDIJA
Ako je to zaista tačno, i ako se završi formalnim raskidom ugovora, volela bih da pročitam koji je element ugovora o oglašavanju Kurir prekršio da bi se „Telekom“ pozvao na to. Ovaj vid pritiska je već viđena praksa. Reč je o netransparentnom, neprincipijelnom i neprofesionalnom ponašanju učesnika na tržištu oglašavanja. Prekršaj je još teži ako je reč o kompaniji čiji je vlasnik država i koja odgovara svim građanima za raspodelu sredstava iz budžeta i za posredne efekte ekonomskog ugrožavanja rada medijskih kuća.
Konstantin Arsenović
PUPS
Osuđujem takvo ponašanje „Telekoma“, ovde je očito postala praksa da svako radi šta mu se hoće. To nije normalno! Čak i da niste u pravu, to ne sme tako. To su verovatno ekonomski pritisci, nema šta drugo.