Sve društvene mreže kao što su Instragram, Fejsbuk, Tviter, Linkedin, Tumblr, na sajtovima koriste plavu boju jer on asocira na mir, opuštanje i sigurnost.
Kako navodi francuski magazin "Slate", plava boja je boja prirodnih elemenata neba i mora koju već tradicionalno za svoje proizvode koriste farmaceutska industrija, informatičke kompanije, policija, dakle svi sektori koji svojim korisnicima treba da uliju poverenje, sigurnost, pouzdanost.
Jedan od razloga zašto je Fejsbuk plave boje, kako navodi ovaj magazin, je, međutim, taj što je osnivač ove društvene mreže Mark Zakerberg daltonista, a plava boja je boja koju on najbolje raspoznaje.
Pretraživač NCSA Mozaik koristio je plavu boju zato što je to bila najtamnija boja posle crne i jedna od 16 raspoloživih boja tadašnje sistema.
DA LI STE SE IKAD ZAPITALI: Zašto Fejsbuk i Tviter koriste plavu boju?
Objavljeno
04.07.2014. 19:25h
→ 19.12.2016. 16:34h
Plava boja je boja prirodnih elemenata neba i mora koju već tradicionalno za svoje proizvode koriste farmaceutska industrija, informatičke kompanije