REBRAND SERBIA 2: Exit nosilac pozitivnog imidža zemlje!
Exit festival, koji s ponosom nosi priznanje Najboljeg velikog evropskog festivala, u partnerstvu sa kompanijom NIS, organizovao je danas u sedištu ove kompanije, drugu po redu, Konferenciju o nacionalnom brendiranju - REBRAND SERBIA 2, sa ciljem da se, upravo kroz dugoročno delovanje, jasan koncept i zajedničko zalaganje čitave nacije, kao i svih društvenih činilaca, učini pomak i poboljša slika Srbije u svetskim okvirima!
Misija Konferencije o nacionalnom brendiranju Srbije - „Rebrand Serbia“ je da se kroz predavanja eminentnih stručnjaka na temu nacionalnog-državnog brendiranja, kao i kroz primere iz oblasti nauke, umetnosti, sporta i preduzetništva, naših najistaknutijih pojedinaca i institucija, ukaže na važnost i značaj sistemskog razvoja pozitivnog imidža Srbije.
Na svečanom otvaranju manifestacije, prisutnima se obratio direktor Exit festivala, Dušan Kovačević, koji je istakao da imidž koji Exit festival ima u svetu - zbog koga ga je britanski list "Economist", kao najuticajniji svetski ekonomski magazin, nazvao jednom od „neprocenjivih sprskih investicija“, uz nezaobilaznog Novaka Đokovića - proizilazi upravo otuda što je Exit od svojih početaka bio jedan pažljivo vođeni društveno korisni projekat.
Na oduševljenje prisutnih, iznenađenje “Rebrand” konferencije bio je dolazak disko dive - Glorije Gejnor, koja je izrazila svoje divljenje što je deo ovog skupa, ali i jedna od zvezda ovogodišnje Exit avanture na Petrovaradinskoj tvrđavi.
Na samom startu rada, organizacija "Brand Serbia", u saradnji sa partnerima iz Indije, počela je sa implementacijom prvog projekta javne diplomatije - "India-Serbia", sa ciljem da bliže poveže narode ove dve prijateljske zemlje.
Drugo izdanje konferencije o nacionalnom brendiranju - „Rebrand Serbia“, donelo je i stratešku panel diskusiju: „Kako Istok i Zapad vide Srbiju 2014. godine?“ - u kojoj su učestvovali nj.e. ambasadorka Republike Indije, Narinder Čauhan, nj.e. zamenik ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Gordon Duguid, kao i prof. dr Ana S. Trbović, dekanka Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju - FEFA.
U sklopu ovog panela bili smo u prilici da čujemo i više o zvaničnom startu novog programa - “India- Serbia” (www. indiaserbia.com). U nastavku, usledila je jedinstvena prezentacija pod nazivom "Mogući putevi formiranja brenda Srbija", putem koje smo bili u prilici da saznamo više o važnosti turističkog brendiranja Srbije, potencijalu njenih kreativnih industrija, značaju promena na ličnom nivou za promenu imidža cele nacije, kao i kako mladi talenti koji su deo NIS programa "Energija znanja" šalju pozitivnu sliku o Srbiji u svet.
Konferencija o nacionalnom brendiranju Srbije simbolično se, po drugi put, održava upravo na rođendan slavnog Nikole Tesle, umnog Prometeja savremene nauke i modernog doba, ali, takođe, i jednim od najprepoznatljivih brendova ovog podneblja, koji, kako je ovom priliko naznačeno, može postati okosnica nove javne diplomatije Srbije.
Exit, kao jedan od prepoznatljivih brendova Srbije i regiona, koji danas uživa poštovanje širom sveta, nosilac je ideje o ponovnom pozicioniranju brenda Srbija i stvaranju pozitivnog imidža zemlje.