Agencija za bezbednost saobraćaja i Ministarstvo omladine i sporta pokrenuli su akciju „Mladost, ne ludost“ radi povećanja bezbednosti mladih u saobraćaju.
Alarmantni podaci da u proseku nedeljno pogine troje mladih, a više od 100 bude povređeno, ukazuju da je neophodna što hitnija akcija i što hitnije udruživanje svih snaga kako bi se edukacijom i efikasnijim sankcijama pobedila ova poražavajuća statistika. Prvi korak kampanje sproveden je na Egzitu.
Mobilisati sve subjekte
- Cilj kampanje „Mladost, ne ludost“ jeste smanjenje stradanja mladih u saobraćaju, tako da je neophodno pažnju javnosti usmeriti na problem stradanja mladih, mlade motivisati na promenu negativnih stavova i rizičnih ponašanja raznim vidovima komunikacije i mobilisati sve kapacitete koji imaju uticaj na bezbednost mladih u saobraćaju - kaže dr Jovica Vasiljević, zamenik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja.
Posledice loše obuke
- Svetski trendovi ukazuju na to da je kategorija mladih učesnika u saobraćaju, pre svega svršenih osnovaca, izložena najvećem riziku od stradanja u saobraćaju. Kao uzroci za takvu ugroženost mladih prepoznaju se sistem obuke i obrazovanja vozača, kaznena politika prema mladima, društveni status, nepoznavanje opasnosti kojima se izlažu, sklonost ka rizičnom ponašanju - objašnjava Vasiljević. Sledeća destinacija kampanje biće na Lovefestu u Vrnjačkoj Banji, a cilj je da se kampanja nastavi i početkom školske godine obilaskom srednjih škola u Srbiji. Početak kampanje obeležen je i sa 66 bilborda postavljenih širom Srbije.
( M. D. R.)
Svake nedelje troje mladih gine u saobraćaju!
Objavljeno
21.07.2014. 1:40h
→ 01.09.2017. 0:00h
Kampanja „Mladost, ne ludost“ ima za cilj da se smanji stradanje mladih na putevima