BEOGRAD - Nisam mogla da verujem kad su mi saopštili da ne mogu da idem na letovanje, a da mi pare neće vratiti. Potpuno sam bespomoćna i ne znam šta da radim ni kome da se obratim. Očajna sam, nadam se da će taj vlasnik odgovarati.
Ovako je za Kurir počela priču Ivana Đorđević iz Kragujevca, koja je 14. jula uplatila turističkoj agenciji „Travel ekspert“ 2.800 evra za letovanje u Alanji, u hotelu sa pet zvezdica. Ona kaže da su se njeni prijatelji, s kojima je trebalo da se sastane u Turskoj, raspitali i saznali da u hotel „Delfin botanik“, u kom je trebalo da odsedne Ivana, nikad nije stigla rezervacija od ove agencije.
- Slagali su me, oni nisu ništa ni rezervisali, samo su mi uzeli novac. To je sramno, cele godine planiramo to letovanje i pogledajte šta su nam uradili. Samo se nadam da više nikada niko neće uplatiti aranžman preko „Travel eksperta“, da ne bi bio prevaren - očajna je Ivana.
Podsetimo, Kurir je juče pisao o dvoje prevarenih putnika, koje je takođe obmanula agencija „Travel ekspert“.
Naime, Zoran je uplatio 2.000 evra za letovanje, a Nataša 3.000. Oboma su zaposleni iz ove agencije rekli isto - da su u finansijskom problemu i da ne mogu da im vrate novac koji su uplatili.
To nije sve, pre nedelju dana objavili smo tekst o tome da je „Travel ekspert“ poslao putnike u Kemer, u hotelski kompleks u koji su ulazile koze i pile vodu iz bazena.
(D. T. - S. S.)
Neplatiša
VLASNIK DUŽAN I ZA KIRIJU
Kako saznajemo, Aplaj Abaj, vlasnik ove agencije, iznajmljuje poslovni prostor, ali ne plaća kirije.
- Taj čovek duguje nekoliko hiljada evra za kirije. Račune takođe ne plaća, i to se tako gomila. Njemu neko hitno mora da stane na put - kaže naš sagovornik (ime poznato redakciji).