Natalija Božilov otišla sa suprugom i bebom u luksuzno letovalište Porto Karas u Grčkoj, ali je u hotelu sa pet zvezdica nije sačekalo skoro ništa od onog što je platila
BEOGRAD - Da letovanje može da bude potpuno drugačije od očekivanog, najbolje pokazuje primer Natalije Božilov, kojoj je preseo odmor u luksuznom letovalištu Porto Karas u Grčkoj.
Umesto raskoši u hotelu „Sitonija“ sa pet zvezdica, nju, supruga i bebu sačekao je trećerazredni smeštaj i baš ništa u njemu od onoga što su joj u turističkoj agenciji „Odeon vorld travel“ obećali.
- Uplatili smo ol-inkluziv aranžman u hotelu sa pet zvezdica. Tražili smo dve spojene sobe i krevetac za bebu. Obećano nam je da ćemo dobiti. Kad smo stigli, imali smo šta da vidimo. Samo jedna soba je bila spremljena, dok smo na drugu, u kojoj je trebalo da bude krevetac, morali da čekamo dva sata. Kad smo je na kraju dobili, izgledala je katastrofalno. Tepih je bio mokar i uflekan, na posteljini su bile mrvice i neka prljavština. Sto je izgledao kao da nikad nije očišćen, a u lavabou su bile dlake. Obe sobe su smrdele na cigarete, a mi tu treba da smestimo bebu! Tek kad sam na recepciji napravila skandal, dobili smo dve lepo očišćene spojene sobe - priča Natalija i dodaje da je na recepciji zatekla još dve nezadovoljne porodice.
Ona ističe da tu nije bio kraj njenim mukama, jer je morala da se bori i za krevetac.
- Kad su nam doneli krevetac, on je bio prljav, dušek isflekan, mrežica iscepana.
Natalija kaže da su, osim jedne besplatne flašice vode u sobi prvog dana, sve ostalo morali da plate iako su imali ol-inkluziv aranžman.
„Odeon travel“
DOBILA JE SVE ŠTO JE TRAŽILA
Mirko Bauk, vlasnik agencije „Odeon vorld travel“, tvrdi da je Natalija Božilov sama odabrala hotel i da je dobila sve ono što je sa agencijom pismeno ugovorila.
- Tražila je dve spojene sobe i pošto smo joj objasnili da takve ne postoje složila se da uzme jednu pored druge. Prvi dan po dolasku u hotel žalila se našem predstavniku da joj soba nije sređena i zamenili su je.