Podređen vozaču: „Tojotina“ krstarica ima megalomansku ponudu prostora i odličan agregat. Sada konačno ima paket s bogatom opremom i dizelom koji se ne plaća papreno
Vidi galeriju
Avensis - ubica kilometara Autor: Kurir štampano
„Avensis“ je gladan kilometara, ali istovremeno nema apetit prema dizelu. To je veoma lep spoj.
U ponudi je megalomanski prostor. Ovde nijedan putnik ne češe kolena, a u gepek od 480 litara staje sve. To je, uostalom, poznat paket, koji je sada samo pojačan.
„Tojota Srbija“ sada je spremila još jedan jak paket. Zove se „elegant“ i nudi sportske 17-inčne alu-naplatke, sedišta u kombinaciji kože i alkantare, grejače prednjih sedišta, parking senzore... Sve to ide uz 2,0 D4D naftaš od 124 konjskih snaga po ceni od 21.490 evra!
U ponudi je megalomanski prostor. Ovde nijedan putnik ne češe kolena, a u gepek od 480 litara staje sve. To je, uostalom, poznat paket, koji je sada samo pojačan.
„Tojota Srbija“ sada je spremila još jedan jak paket. Zove se „elegant“ i nudi sportske 17-inčne alu-naplatke, sedišta u kombinaciji kože i alkantare, grejače prednjih sedišta, parking senzore... Sve to ide uz 2,0 D4D naftaš od 124 konjskih snaga po ceni od 21.490 evra!
Kurir štampano
Okret za 10,8 metara
Na put „avensisom“ svi kreću nasmejani, naročito vozači. Njemu je podređeno sve - sedi odlično, komande su mekane, preglednost dobra. Umesto umaranja, on se odmara. Što je dalje, to je bolje. Pored toga što mu je auto-put domaći teren, „avensis“ se izuzetno dobro snalazi i u gradu. Izuzetno je upravljiv i agilan, krug okretanja je fantastičnih 10,8 metara.
Restilizovani „avensis“ ostao je dosledan klasičnim limuzinskim linijama. Dizajneri nisu bili raspoloženi za eksperimentisanje. Baš zato nije najatraktivniji u klasi, ali se neće brzo ni zaboraviti.
Enterijer je kvalitetan, jednostavan i praktičan. Ipak, instrument-tabla i ekrani, iako digitalni, već su zastareli jer konkurencija poslednje dve godine „bije“ s ogromnim kolornim tač-skrinovima. To je prvi zadatak za narednu generaciju „avensisa“.
Kurir štampano
Troši 6 litara u gradu
Dizel-agregat s testa 2,0 D4D (124 KS) veoma lako se nosi sa 1,6 tona teškim „avensisom“ i veliki je faktor uživanja u vožnji. Troši samo šest litara u gradu, što je vrhunski rezultat.
Sistem upravljanja EPS (Electric Power Steering) unapređen je, ali zameramo na nedostatku tvrđeg upravljača pri velikim brzinama. Za sve pohvale je ležanje u krivinama, dok ESP odrađuje posao dinamično i bez greške.
Kurir štampano
Motorizacija
ŠEST AGREGATA
Pored unapređenog 2,0 D4D turbo-dizela od 124 KS, novi „avensis“ pokreće i 2,2 D4D, koji razvija 150 KS ili 177 konjskih snaga. Od benzinaca tu je 1,6 od 132 KS, zatim 1,8 (147 KS) i 2,0 sa 152 konjske snage. Svi motori upareni su sa šestostepenim manuelnim menjačima, dok se za šestostepeni automatik naplaćuje.