Na krovni nosač staju dve daske i oprema. Šta još treba avanturistima sem ogromnih talasa!
Konceptom „500L vans“, koji je namenjen pre svega surferima i aktivnom boravku na pesku, odnosno plažama, italijanski „Fijat“ je pokazao da je, ovog puta, za talas ispred svih. Možda i najatraktivnija izvedba popularnog „500L“ do sada zablistala je na nedavnom Otvorenom prvenstvu SAD u surfovanju, održanom na čuvenoj Hantington plaži u Kaliforniji!
Već na prvi pogled jasno je da je reč o posebnom automobilu, jer je nastao u saradnji s proizvođačem obuće „vans“, koja je veoma popularna medu surferima i skejterima. To se najpre ogleda u jedinstvenim LED dnevnim svetlima u obliku četiri prstena smeštena na prednjoj maski. Ubedljiva dizajnerska priča nastavlja se trobojnom karoserijom sa zaštitnim plastičnim i hromiranim elementima (kao na verziji „treking“), a tu su i specijalne felne u antracit boji.
Već na prvi pogled jasno je da je reč o posebnom automobilu, jer je nastao u saradnji s proizvođačem obuće „vans“, koja je veoma popularna medu surferima i skejterima. To se najpre ogleda u jedinstvenim LED dnevnim svetlima u obliku četiri prstena smeštena na prednjoj maski. Ubedljiva dizajnerska priča nastavlja se trobojnom karoserijom sa zaštitnim plastičnim i hromiranim elementima (kao na verziji „treking“), a tu su i specijalne felne u antracit boji.
Kurir štampano
Ipak, sportski i mladalački duh najviše se ogleda u unutrašnjosti, u kojoj dominira deo komandne table išaran raznim „Vansovim“ natpisima. Pažnja je posvećana i sedištima, koja su dobila aplikacije s palminim listovima i presvučena su materijalom otpornim na vlagu. Tretman su prošle i pedale, kao i prostor za odlaganje sitnica, koji su obloženi gumiranim materijalom vafl teksture. Očekivano, „500L vans“ je opremljen i krovnim nosačem, koji može poneti dve daske za surfovanje i svu neophodnu prateću opremu.
Kurir štampano
Motor
BENZINSKA „KONJICA“
Koncept pokreće turbo-benzinac od 1,4 litra, koji na prednje točkove isporučuje 160 KS. Bez obzira na to što je predstavljen u SAD, zemlji u kojoj automatski menjač bezmalo ima status božanstva, ima šestostepenu manuelnu transmisiju. Nažalost, zasad nema najava da će „500L vans“ ući u serijsku proizvodnju.