NOVI SVETSKI POREDAK: Mercedes S65 AMG!

Kurir štampano
Najjači Spektakularna pojava i savršena simbioza stila, upareni sa V12 bi-turbo monstrumom, proizvode, vrlo verovatno, najbolji automobil na svetu

Da su kojim slučajem muzički geniji Mocart, Betoven, Hajdn i Šubert mogli da napišu zajedničku kompoziciju, verovatno bi to bilo remek-delo koje bi sadržalo najbolje od svakog od njih. Nažalost, to se nije desilo, ali genijima iz Štutgarta („Mercedes“) i Afalterbaha (AMG) i te kako je pošlo za rukom da naprave automobil koji se može nazvati remek-delom auto-industrije.
Kurir štampano 
Raskoš... Kočija za 21. vek


V12 dragulj

Osim spektakularne pojave, koju odlikuje savršena simbioza stila, sportske elegancije i „Mercedesove“ bočne padajuće linije, koja je postala zaštitni znak modela najnovije generacije ovog proizvođača, ovaj superprestižni kupe obiluje trenutno najnaprednijim tehnološkim rešenjima. Uz to, pokreće ga dragulj među motorima, V12 bi-turbo, koji razvija 621 KS i čak 1.000 Nm obrtnog momenta. Snaga u najjačem kupeu sa oznakom S prenosi se isključivo na zadnje točkove, i to preko sedmostepenog automatskog menjača. Dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za svega četiri sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h, odnosno oko 300 km/h u SAD.
Kurir štampano 
Zenit stila... Kompjuterizovana kabina


Haj-tek komandna tabla

Unutrašnjost je gotovo cela obložena najfinijom napa kožom, uključujući krov, a tu su i masivni umeci od drveta, obrađenog i lakiranog do perfekcije. Budući vlasnici moći će da se zavale u savršena sportska sedišta, stave ruke na volan zasečen u donjem delu sa AMG logom i uz pogled na haj-tek komandnu tablu sa dva displeja od 12,2 inča zapevaju „I Feel Good“ Džejmsa Brauna.
Kurir štampano 

Savršenstvo
SKLAD DINAMIKE,
KOMFORA I BEZBEDNOSTI

Novi S-kupe krcat je brojnim i dobro poznatim bezbednosnim sistemima, koji ga čine „sigurnosnom kapsulom“ na drumu, a spisak standardne opreme staje u podebelu knjigu. Ipak, od naprednih tehnologija izdvaja se jedinstveni „Magic Body Control“, sistem koji skenira put i podešava vešanje za maksimalno udobnu vožnju. Drugi je „Dynamic Curve“, sistem koji uz pomoć specijalnih cilindara u suspenziji „ravna“ karoseriju u krivinama i na taj način kontranagibom minimalizuje „šetanje“ u sedištima.