Različak postao hit

Slogan DSS za Beograd izazvao veliku pažnju javnosti. U stranci prezadovoljni efektom koji je cvetić postigao kod ljudi

BEOGRAD - Ko ga osmisli?
Da je u predizbornoj kampanji potrebno biti drugačiji kako bi se privukla pažnja što većeg broja ljudi, dokazao je novi slogan DSS - „Ovog proleća glasam za različak“, koji je odmah po predstavljanju postao hit na društvenim mrežama.

Iako se gradom pronela priča da je autor ovog nesvakidašnjeg loga direktor kreativnog tima DSS Nebojša Bakarec, on kaže da ne želi da se kiti tuđim perjem.

- To je osmislila agencija, odnosno Nenad Milić. Nama je prezentovano na GO DSS i svi smo bili oduševljeni - rekao je Bakarec, koji nije znao koliko je ovaj cvetak koštao DSS.

Nenad Milić je direktor agencije „Inkognito“, koja je radila kampanju DSS kao i za DOS.

(G. R.)