Lego igračke popularnije i od slavne barbike!
Kompanija „Lego“ saopštila je da je u prvih šest meseci prodaja njenih igračaka skočila za 11 odsto zahvaljujući filmu „Lego“. Ipak, prerano je reći da će ovaj skok biti stalan, piše Vol strit džornal.
Utrostručena zarada
Film je u bioskopima zaradio 480 miliona, a prodaja „lego“ kockica utrostručena je u poslednjih šest godina. Prodaja je skočila za oko 20 odsto, a zanimljivo je da je najveći skok zabeležen u Kini, gde je prodato 50 odsto više igračaka nego prethodne godine.
- Još je prerano da kažemo da li ćemo ovakav rezultat imati tokom cele godine, jer najviše igračaka se prodaje tokom sezone praznika na kraju godine. Uspeh filma je imao veoma pozitivan efekat na prodaju u prvoj polovini 2014. Nadamo se da će sličan uticaj na prodaju imati i pojavljivanje filma na DVD u drugoj polovini godine - rekao je Džon Gudvin, jedan od direktora kompanije „Lego“.
Tableti i konzole
Skok prodaje njihovih proizvoda dogodio se u trenutku kada prodaja igračaka pada jer deca više vole tablete i konzole.
Gudvin kaže da je jedan od razloga to što je kompanija pratila i digitalno tržište, pa je ponudila i igrice.
- Deca ne primećuju razliku između digitalnih i nedigitalnih igračaka. Za njih je isto kad igraju igrice i kad se igraju kockicama - kaže Gudvin.