„Džip“ je objavio prve zvanične fotografije novog „renegejda“. Laki terenac proširuje paletu vozila ovog brenda ulaskom na segment malih SUV vozila, ostajući veran avanturističkom duhu i sposobnosti pogona na sva četiri točka.
Odlučnost, umeće i potreba za pripadnošću zajedničkom, jakom timu - upravo to su bili najvažniji sastojci u stvaranju novog džipa, prvom koji je razvijen u saradnji italijanskih i američkih dizajnera i prvi model u istoriji brenda proizveden u Italiji, u modernizovanoj fabrici SATA u Melfiju.
Dva nova napredna 4x4 sistema „džip aktiv drajv“ i „džip aktiv drajv lou“ omogućavaju funkciju koja je jedinstvena u ovoj kategoriji - sistem za isključivanje zadnjeg pogona, koji omogućava neprimetno prebacivanje sa dvoosovinskog na jednoosovinski pogon kako bi se smanjio utrošak energije kad pogon na sva četiri točka nije potreban i time smanjila potrošnja goriva.
Devetostepeni automatski sistem prenosa, koji je takođe prvi u ovom segmentu, omogućava vrhunske performanse, kako na putu tako i van njega. Niz ekonomičnih motora dostupnih u dvanaest kombinacija.
Motori
Linija motora za Evropu obuhvata ekonomične kombinacije pogonskih agregata. Linija uključuje 1,4-litarski „multi-er 2“, benzinski turbo od 140 KS i sa 170 KS. Tu je 1,6 „multi-džet II“ dizel od 120 KS, zatim 2,0 dizel od 120 ili 140 KS. Tu je 1,6 „E-torQ“ benzinski motor od 110 KS, zatim, 2,4 „multi-er“ od 185 KS...