Intervju Ivan Radojević direktor turističke agencije „Big blu
Pojeftinila letovanja
Cene apartmana u Grčkoj u toku predsezone iznose nekoliko desetina evra. Antalija - glavna destinacija
BEOGRAD - Uspešna firma!
Samo nekoliko godina mukotrpnog rada bilo je dovoljno da mala porodična turistička agencija „Big blu“ postane jedna od vodećih na domaćem tržištu.
Ivan Radojević, direktor turističke agencije „Big blu“, kaže da putnici, ukoliko uplate deo aranžmana do kraja marta, mogu da ostvare popust od 15 odsto za aranžmane za Majorku, do 26 odsto za veliki broj hotela u Turskoj i čak do 40 odsto popusta za smeštaj u Grčkoj.
- Osim toga, izdvajamo hotele u oblasti Antalije koje smo svrstali u kategoriju „dvoje dece gratis“, pa će porodice s dvoje mališana moći znatno da uštede - priča Radojević.
♦ Kako na vaš rad utiče ekonomska kriza?
- Kao i svaka druga privredna grana, i turizam je pogođen ekonomskom krizom, možda čak i više od ostalih. Kupovna moć građana opada i to je činjenica koju ne možemo ignorisati. Ipak, oni se teško odriču putovanja i odlaska na more, a mi smo tu da im to učinimo pristupačnijim.
♦ Šta biste posebno izdvojili iz ponude?
- Imamo aranžmane koji su prilagođeni svačijem džepu. Cene su u rasponu od nekoliko desetina evra za apartmane u Grčkoj u predsezoni, pa sve do nekoliko desetina hiljada evra za ponude na nekom od egzotičnih ostrva. Ukoliko nam situacija na severu Afrike dozvoli, u ponudi će se naći i Egipat i Tunis.
(T. M.)
Samo nekoliko godina mukotrpnog rada bilo je dovoljno da mala porodična turistička agencija „Big blu“ postane jedna od vodećih na domaćem tržištu.
Ivan Radojević, direktor turističke agencije „Big blu“, kaže da putnici, ukoliko uplate deo aranžmana do kraja marta, mogu da ostvare popust od 15 odsto za aranžmane za Majorku, do 26 odsto za veliki broj hotela u Turskoj i čak do 40 odsto popusta za smeštaj u Grčkoj.
- Osim toga, izdvajamo hotele u oblasti Antalije koje smo svrstali u kategoriju „dvoje dece gratis“, pa će porodice s dvoje mališana moći znatno da uštede - priča Radojević.
♦ Kako na vaš rad utiče ekonomska kriza?
- Kao i svaka druga privredna grana, i turizam je pogođen ekonomskom krizom, možda čak i više od ostalih. Kupovna moć građana opada i to je činjenica koju ne možemo ignorisati. Ipak, oni se teško odriču putovanja i odlaska na more, a mi smo tu da im to učinimo pristupačnijim.
♦ Šta biste posebno izdvojili iz ponude?
- Imamo aranžmane koji su prilagođeni svačijem džepu. Cene su u rasponu od nekoliko desetina evra za apartmane u Grčkoj u predsezoni, pa sve do nekoliko desetina hiljada evra za ponude na nekom od egzotičnih ostrva. Ukoliko nam situacija na severu Afrike dozvoli, u ponudi će se naći i Egipat i Tunis.
(T. M.)
Aranžman za London
♦ Imate li neko posebno iznenađenje za ovu sezonu?
- Postali smo oficijelni agent za prodaju ulaznica za Olimpijske igre u Londonu i na to smo veoma ponosni. Takođe, kod nas se mogu kupiti i paket-aranžmani koji uključuju avio-karte, transfer, hotelski smeštaj i ulaznice tokom Igara.