Počeo Weekend Media Festival u Rovinju
Najveći regionalni skup komunikacijske industrije, 7. Weekend Media Festival, otvoren je u Rovinju. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u prostorima stare Fabrike duvana u sledeća dva dana održaće se oko pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica.
Festival će večeras službeno biti otvoren žurkom Fabrika plesa u Pepermint klubu na kom će posetioce razdrmati poznati DJ-vi: Tomo In Der Muhlen, Mate Janković, Martin Milinković, Filip Jelaš, Ela Radić, DJ Dodo i Tomo Ricov, a žurka počinje u 21 sat.
Konferecijski program počinje sutra u 10 sati panel raspravom o finansiranju “startupa” i predavanjem Skota Morisona, jednog od vodećih britanskih marketinških stručnjaka.
Zatim, između ostalog, paneli o restrukturiranju hrvatskog biznisa, o čemu će raspravljati čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija Davor Tomašković, predsednik Uprave HT-a Sanel Volarić, predsednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konsultanske kompanije McKinsey&Company, kao i predavanje Dejana Verčića, koji će govoriti o “smrti odnosa s javnošću“.
Revija reklamnih agencija BalCannes predstaviće 25, od 147 prijavljenih, najboljih projekata godine u regionu, što je rekordan broj. Zemlja partner 7. Weekend Media Festivala je Slovenija, pa muzički program u petak pripada žurki “Moj očka ma DJ’čka dva”, iza kog stoje slovenski DJ-evi JAMirko & K’Pow. Za uvod će se pobrinuti novosadske The Frajle, koje su sve popularnije u Hrvatskoj.
Interes za ovogodišnji Weekend nadmašuje prethodne godine, pa su smeštajni kapaciteti u Rovinju skoro popunjeni. Na festivalu se očekuje više od 4.000 učesnika, među kojima preko 500 akreditovanih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica, kao i više od 300 studenata iz celog regiona.