Nemci se ovog puta nisu previše igrali vizuelnim izmenama, pa su samo manjim zahvatima produžili vek ovom veoma važnom vozilu za „Audi“, čija je premijera najavljena za pariski salon automobila narednog meseca. Dorađeni su prednja maska, branici i izduvne cevi, kao i prednja i zadnja svetlosna grupa.
Opciono su dostupna LED, odnosno „matriks“ LED prednja svetla s dinamičnim pokazivačima pravca. Mnogo važnije izmene dogodile su se ispod haube jer su agregati TFSI i TDI usavršeni i ispunjavaju standard Euro 6 o emisiji izduvnih gasova. Novitet je i benzinski motor 1.8 TFSI od 190 KS, pomoću kog je fabrička potrošnja za limuzinu i avant (karavan) svedena na svega 5,7 litara na pređenih 100 km, uz emisiju ugljen-dioksida od 133 g/km.
Unutrašnjost nije pretrpela velike izmene, ali su zato materijali i završna obrada vrhunski. Najvažnije dorade odnode se na info-zabavni sistem, koji je dobio brzi Nvidijin čip.
Snažni motori
JAČA „KONJICA“
Pored 1,8 TFSI, novi A6 pokretaće i benzinci 2,0 TFSI sa 252 KS, kao i 3,0 TFSI V6 (333 KS). Za ljubitelje dizelaša tu su 2,0 TDI (150 i 190 KS) i 3,0 TDI (218, 272 i 320 KS), koji u verziji kompetišen razvija 326 KS, a prema potrebi oslobađa nakratko i do 346 konja...